“Skikkelig god burger!”
Anmeldelse av Oxe Burger

Oxe Burger
Vurdert som nr. 4 av 62 Restauranter i Haugesund
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

OXO burger leverte! Liten og travel burger restaurant i Haugesund sentrum. Kjapp og hyggelig service. Og burgeren smakte herlig. Fornuftige priser

Takk, Q9048MAjohns

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk burger og fries!! Veldige hyggelige servitører! ❤️ i hjertet av Haugesund - anbefales på det varmeste

Takk, annesselbekk
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Dette er en av de beste burgerne vi har smaktMå prøves hvis du er i Haugesund Vi kommer tilbake

Takk, S2672SArogerd
Anmeldt 26. mai 2020

Er du glad i burger, er dette plassen å besøke. Fantastisk burger, super søtpotet fries og topp betjening.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, OJMaroe
Anmeldt 15. april 2020 via mobile enheter

Har lenge hatt lyst til å prøve Oxe Burger, men har alltid vært fullt av folk og ingen ledig plass. Men i dag var det ledig og da prøvde vi El Chapo og Fønix Blå burger sammen med søtpotet fries. Og det var uten tvil en av de beste burger jeg har spist. Meget hyggelig betjening også! Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: april 2020
3  Takk, stigarildh

Reisende som så på Oxe Burger, så også på

Haugesund, Rogaland

Har du vært i Oxe Burger? Del dine erfaringer!