“Saftige burgere i mange fristende varianter.”
Anmeldelse av Oxe Burger

Oxe Burger
Vurdert som nr. 2 av 62 Restauranter i Haugesund
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Spennende og smakfulle burgervarianter som falt i smak blant alle. At kjøttet er lokalprodusert løfter opplevelsen!
Hyggelig lokale og god service. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, Mobile38914097728

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Helt ærlig, ble litt skuffet av dette besøket.

Hadde sett fram til den gode burgeropplevelsen, flere anmeldere hadde skrytt av.

Følte ikke oss veldig velkommen da vi kom inn, og i etterpåklokskapens navn burde vi kanskje gått igjen, men satset på at maten var verdt å bli for. Så feil kunne en ta.

Vi hadde lest menyen på nett, og på oppslaget i restauranten, men der var det altså en feil, som dessverre ikke gikk i kundens favør.

Mat ble bestilt, og maten kom relativt raskt, men en liten feil. Feilen ble raskt fikset, så det var bra.

Chilli Cheese Fries var uten chilli, og en særdeles liten porsjon til kr 68,-. Friesen smakte godt, så et pluss for det.

Oxe Bacon Cheese, skal være en langtidsmørnet oksekjøtt burger med bacon. Langtidsmørnet? Smakte ihvertfall ikke slik, og et stusselig enkelt bacon på toppen.

Service. Nevnt tidligere, men rask utdypning her. Det ble forsøkt på et smil en gang. Ingen kom for å spørre hvordan maten var, måtte be om å få betalt, ingen adjø/velkommen tilbake da vi gikk.

Så, om det ikke er blitt oppfattet tidligere i anmeldelsen, vi kommer ikke tilbake:-)

Takk, jalla73
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Herlige burgere, men først og fremst, koselig sted og glimrende service. Smil både hos kokk og servitør. En fantastisk koselig kveld. Flaks for oss at stedene langs kaien var fulle.

Takk, Roam605845
Anmeldt 25. mai 2021 via mobile enheter

Da jeg gikk inn døren ble jeg møtt av en veldig hyggelig servitør. Jeg valgte å spise en Fønix Blå burger men vanlig fries til.
Burgeren hadde en nydelig smak av blåmuggost, en god og juice patty, deilig fluffy brød, og friesen var chrispy med en BBQ ligende krydder på.
Alt i alt var jeg ganske fornøyd med opplevelsen!
Noen kan kanskje mene prisen er litt høy for en burger, men jeg mener at til den prisen burde burgeren være så bra som den var her.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Inspire01235568598
Anmeldt 5. mars 2021 via mobile enheter

En koselig spisested med veldig god hamburger. Anbefales på det sterkeste!
God service, greie priser, og nydelig mat!

Dato for besøk: mars 2021
Takk, IngvarR_13

Reisende som så på Oxe Burger, så også på

Haugesund, Rogaland

Har du vært i Oxe Burger? Del dine erfaringer!