“Hyggelig atmosfære og god mat!”
Anmeldelse av Oxe Burger

Oxe Burger
Vurdert som nr. 1 av 62 Restauranter i Haugesund
Anmeldt 12. september 2021

Hyggelig opplevelse og gode hamburgere!
Kan absolutt anbefale Fønix Blå hvis du liker blue cheese!!!

Dato for besøk: september 2021
Takk, hannelinh

Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Var med mor og far og feriert bursdagen min. Veldig god mat og hyggelig atmosfære.
Gode porsjoner og vi alle ble meget Mette.

De støtter også lokale leverandører som jeg mener er et stort pluss

Takk, asbjorns2019
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Spennende og smakfulle burgervarianter som falt i smak blant alle. At kjøttet er lokalprodusert løfter opplevelsen!
Hyggelig lokale og god service. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, Mobile38914097728
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Helt ærlig, ble litt skuffet av dette besøket.

Hadde sett fram til den gode burgeropplevelsen, flere anmeldere hadde skrytt av.

Følte ikke oss veldig velkommen da vi kom inn, og i etterpåklokskapens navn burde vi kanskje gått igjen, men satset på at maten var verdt å bli for. Så feil kunne en ta.

Vi hadde lest menyen på nett, og på oppslaget i restauranten, men der var det altså en feil, som dessverre ikke gikk i kundens favør.

Mat ble bestilt, og maten kom relativt raskt, men en liten feil. Feilen ble raskt fikset, så det var bra.

Chilli Cheese Fries var uten chilli, og en særdeles liten porsjon til kr 68,-. Friesen smakte godt, så et pluss for det.

Oxe Bacon Cheese, skal være en langtidsmørnet oksekjøtt burger med bacon. Langtidsmørnet? Smakte ihvertfall ikke slik, og et stusselig enkelt bacon på toppen.

Service. Nevnt tidligere, men rask utdypning her. Det ble forsøkt på et smil en gang. Ingen kom for å spørre hvordan maten var, måtte be om å få betalt, ingen adjø/velkommen tilbake da vi gikk.

Så, om det ikke er blitt oppfattet tidligere i anmeldelsen, vi kommer ikke tilbake:-)

Takk, jalla73
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Herlige burgere, men først og fremst, koselig sted og glimrende service. Smil både hos kokk og servitør. En fantastisk koselig kveld. Flaks for oss at stedene langs kaien var fulle.

Takk, Roam605845

Reisende som så på Oxe Burger, så også på

Haugesund, Rogaland

Har du vært i Oxe Burger? Del dine erfaringer!