“Den beste thaimaten!”
Anmeldelse av Banthai Thaimat

Banthai Thaimat
Vurdert som nr. 24 av 62 Restauranter i Haugesund
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Bestilte forskjellige retter til 40-årsdag, fikk det levert på døren. Alle rettene smakte fantastisk! Beste thaimaten vi har smakt. Anbefales!

Dato for besøk: september 2021
Takk, beediersl

Anmeldt 25. februar 2020

Damen som kjører kassen har null opplæring, forstår lite av hva jeg sier, og kan ikke bruke terminalen. Etter 3 forsøk er maten betalt, før den når bordet mitt roper hun ut slik at alle tydelig hører «du har ikke betalt maten din» allerede før jeg begynner å spise har jeg bare lyst å spy, men heldigvis fikk jeg demonstrert uttaket på nettbanken min med navn på stedet og pålydende. Hun ga seg raskt, men ingen unnskyldning og matlysten er vekk.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Kjellmatzow
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

God mat med friske ingredienser. Smaker godt og er rimelig priset. Koselig betjening.
Anbefaler take-away, det er ikke så koselig å sitte i restauranten.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Skaar180
Anmeldt 15. mars 2019 via mobile enheter

Skikkelig bra green curry, utrolig hyggelig betjening og bra priser. Kan sitte der hvis man vil det, selv om det er take away.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, TorDivel81
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte stedet etter å ha lest et par gode anmeldelser her.
Vi opplevde også mattilbudet som svært godt. Her fikk vi servert fantastisk god thaimat.

Sørgelig at stedet tydelig har satset på Take-away. De få sitteplassene er på kjipe bord/stoler. De få bordene står tett. Så dette er ikke stedet for forretningslunsj eller å lufte kjæresten.

Velger å gi karakter «svært godt» på bakgrunn av mat og servicenivå for «take-away-kiosk»

2  Takk, Tengs

Reisende som så på Banthai Thaimat, så også på

Har du vært i Banthai Thaimat? Del dine erfaringer!