“Veldig gode cup cakes. ”

Cupcakehuset, Jåblom Bakst
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Haugesund
Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

Veldig gode cup cakes. Hadde den med pasjonsfrukt. Hyggelig personal og hyggelige lokaler. Kommer gjerne igjen

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, beatev115

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Fantastiske cupcakes her -å personalet var smilende og utrolig hyggelige .Dette er våres 2 gang og turen høydepunkt garantert at vi stikker innom neste gang også ❤️

Dato for besøk: august 2020
Takk, 205familien_
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe gode cupcakes og smilende ansatte. Garantert kommer igjen når jeg skal besøke Haugesund! Anbefaler!

Takk, Justtela
Anmeldt 8. mai 2020 via mobile enheter

Har vært der noen ganger ok kaker men synes personale der kunne trenge et smilekurs. Fått en uggen følelse hver gang jeg har vært der .

Dato for besøk: mai 2020
Takk, s0lveigjak0bsens
Anmeldt 11. februar 2020 via mobile enheter

Bakeri med amerikansk utseende. Her hadde de helt magiske cupcakes, de var saftige og godez men også veldig mettende. Vi hadde Oreo, Snickers, vanilje ned salt karamell og Daim cupcakes. Disser kan virkelig anbefales.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 205familien_

Reisende som så på Cupcakehuset, Jåblom Bakst, så også på

Har du vært i Cupcakehuset, Jåblom Bakst? Del dine erfaringer!