“Høsttur på jobb i Haugesund”
Anmeldelse av Brasserie Brakstad

Brasserie Brakstad
Vurdert som nr. 5 av 61 Restauranter i Haugesund
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Brasserie er på fransk folkemunne en avslappet og folkelig resturant, hvor du kan spise en rett, og gjerne tre. Hos oss har vi fokus på det gode og enkle måltidet, med den herlige atmosfæren du skal få på et brasserie. Vår meny er sesongbasert, og råvarene vi bruker er alltid de beste.
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Vandring kailangs og krøp inn her fordi det så så hyggelig ut. Hyggelig stemning inne, fint lokale med bar og åpent kjøkken. Fristende meny og ikke minst spennende vinkart. Utmerket, utmerket service. Rett og slett hyggelig.

1  Takk, 272gunnarh

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Veldig koselig restaurant. Veldig god mat og drikke.på dag og kveldstid. Kjekk med Du som spilte musikk om kvelden.God stemning.

1  Takk, LBSNORWAY
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Ble plassert i fellesområdet foran kjøkkenet. Er dette egnet for julebord? Servicen var ok, men for travel. Det hadde også vært knall med mer personale som var bedre i engelsk. Eller norsk. Julematen var fra buffet. Lunken mat. Ok pinnekjøtt, slapp og seig ribbe. Ok tilbehør ellers. Dessert - riskrem med rød saus. Wow! Spenstig (sarkasme). Alt i alt ok minus. Men ikke mer enn det. Anbefaler ikke jobb å arrangere her igjen.

Takk, ankolas
Anmeldt 1. desember 2018

Hyggelig personale. Maten: ribbe med sprø svor, lett temperert måltid av laber kvalitet, forsvarer på ingen måte prisen.

Takk, ThorIvarT1
Anmeldt 11. november 2018

Lamme skanken var hardstekt på den ene siden og den siden var uspiselig, entrecote var greit stekt med god smak, men bare noen brekkbønner slengt oppå og kun med pommes frites og en liten skål bearnaise ved siden gir ikke godt inntrykk når prisen er i toppsjiktet, og når kjøkken kun har 4-5 hovedretter å forholde seg til forventer man at dette er i toppklasse. Upersonlig service og ikke som forventet. Oppsummert en skuffende opplevelse.

Takk, Dagfinn N

Reisende som så på Brasserie Brakstad, så også på

Haugesund, Rogaland
Haugesund, Rogaland

Har du vært i Brasserie Brakstad? Del dine erfaringer!