“God mat, service kunne vært bedre.”
Anmeldelse av Brasserie Brakstad

Brasserie Brakstad
Vurdert som nr. 7 av 63 Restauranter i Haugesund
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Brasserie er på fransk folkemunne en avslappet og folkelig resturant, hvor du kan spise en rett, og gjerne tre. Hos oss har vi fokus på det gode og enkle måltidet, med den herlige atmosfæren du skal få på et brasserie. Vår meny er sesongbasert, og råvarene vi bruker er alltid de beste.
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

På tross av mye plass i resturanten ble vi plassert av servitør på et bord rett ved kassen, det var mye støy og uro på dette bordet. Maten var derimot nydelig.

2  Takk, hunterhaw

Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Tok en tur innom med kjæresten min . Var endel bord reservert, men INGEN tok imot oss. Vi ville ha en drink å se på bylivet. Uansett bordreservasjoner så burde noen tatt imot oss . Ikke flere besøk her

Dato for besøk: januar 2019
Takk, raknes
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Vandring kailangs og krøp inn her fordi det så så hyggelig ut. Hyggelig stemning inne, fint lokale med bar og åpent kjøkken. Fristende meny og ikke minst spennende vinkart. Utmerket, utmerket service. Rett og slett hyggelig.

1  Takk, 272gunnarh
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Veldig koselig restaurant. Veldig god mat og drikke.på dag og kveldstid. Kjekk med Du som spilte musikk om kvelden.God stemning.

1  Takk, LBSNORWAY
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Ble plassert i fellesområdet foran kjøkkenet. Er dette egnet for julebord? Servicen var ok, men for travel. Det hadde også vært knall med mer personale som var bedre i engelsk. Eller norsk. Julematen var fra buffet. Lunken mat. Ok pinnekjøtt, slapp og seig ribbe. Ok tilbehør ellers. Dessert - riskrem med rød saus. Wow! Spenstig (sarkasme). Alt i alt ok minus. Men ikke mer enn det. Anbefaler ikke jobb å arrangere her igjen.

Takk, ankolas

Reisende som så på Brasserie Brakstad, så også på

Haugesund, Rogaland
Haugesund, Rogaland

Har du vært i Brasserie Brakstad? Del dine erfaringer!