“Dårlig service”
Anmeldelse av Brasserie Brakstad

Brasserie Brakstad
Vurdert som nr. 7 av 62 Restauranter i Haugesund
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Brasserie er på fransk folkemunne en avslappet og folkelig resturant, hvor du kan spise en rett, og gjerne tre. Hos oss har vi fokus på det gode og enkle måltidet, med den herlige atmosfæren du skal få på et brasserie. Vår meny er sesongbasert, og råvarene vi bruker er alltid de beste.
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Ekstremt dårlig service... Dårlige drinker som ikke svarer til beskrivelsen.
Veldig lang tid før en får det en har bestilt

Takk, AnneT1081

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

God mat og god service!
Bruschettaen var himmelsk!
Indrefileten var nydelig, men pittelitt salt. Karamelliskremen smeltet på tungen.
Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, BorghildO
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Elendig, skygg unna. Vi bestilte buns, smakløs og ikke anbefalelsesverdig. Betalt full pris, ikke som forventet. iste litt for å stoppe den verste sulten

Takk, 751lisbethe
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Det var bestilt bord for to til en bedre middag. Da vi ankom ble vi henvist til et lite plastbord med plass til et par glass midt mellom større sittegrupper hvor folk drakk uten mat. Personalet hadde ingen alternativer og formidlet da at det var dette campingbordet eller ingenting.

Takk, finnt349
Anmeldt 27. juni 2021

Jeg har spist en del biffer i mitt liv, men denne var kanskje den beste ever. Nydelig bernaise, soppsaus under biffen, hasselbakte poteter, og perfekt stekt biff av indrefilet. Kunne ikke blitt bedre. Jeg slikket ikke tallerkenen, men det kunne se sånn ut. Dette kan dere være stolte av.

Takk, Nadine L

Reisende som så på Brasserie Brakstad, så også på

Haugesund, Rogaland
Haugesund, Rogaland

Har du vært i Brasserie Brakstad? Del dine erfaringer!