“God mat i godt lag”
Anmeldelse av Brasserie Brakstad

Brasserie Brakstad
Vurdert som nr. 6 av 62 Restauranter i Haugesund
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Brasserie er på fransk folkemunne en avslappet og folkelig resturant, hvor du kan spise en rett, og gjerne tre. Hos oss har vi fokus på det gode og enkle måltidet, med den herlige atmosfæren du skal få på et brasserie. Vår meny er sesongbasert, og råvarene vi bruker er alltid de beste.
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Kveiten var denne dagen breiflabb, men begge fiskene er fisker som tåler en soppsaus og med hasselbakt potet og stekte grønnsaker til var mate n helt fortreffelig. Riesling vinfølget var også bra. Inntrykket var at alle rundt bordet var tilfredse med hva de fikk servert.

Dato for besøk: september 2021
Takk, jantesays

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

180 kr for en drink!! Fikk heller ikke opplyst pris av servitør da hun anbefalte dagens drink. Dette er usmakelig!!
Mitt siste besøk der!!

Takk, sveio
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Veldig god service og forsikring om at maten ikke inneholdt allergener for den ene i familien.
Fjølå som forrett kan absolutt anbefales. Utsøkt spekemat, deilige oster, oliven og med noen druer. Ei fjøl var passe forrett til oss 4.
Hovedretter var lammeskank og indrefilet av okse. Lammeskanken var veldig mør og god, kanskje en tanke for salt. En reagerte på tikka masalasausen og syntes ikke dette passet helt. Det må sies at sausen var veldig god. Indrefileten smakte veldig godt og var mør og fin. Litt skuffende at Hasselbackpoteten ikke var dagens med tydelig kjøleskapssmak. Forventer ikke det til den prisen. Men alt i alt en fin opplevelse og veldig hyggelig personale.

Takk, Gunn Tove J
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Ekstremt dårlig service... Dårlige drinker som ikke svarer til beskrivelsen.
Veldig lang tid før en får det en har bestilt

Takk, AnneT1081
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

God mat og god service!
Bruschettaen var himmelsk!
Indrefileten var nydelig, men pittelitt salt. Karamelliskremen smeltet på tungen.
Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, BorghildO

Reisende som så på Brasserie Brakstad, så også på

Haugesund, Rogaland
Haugesund, Rogaland

Har du vært i Brasserie Brakstad? Del dine erfaringer!