Vio.com
Anmeldt 6. november 2018

Renholdet var helt forferdelig. Ikke vasket dem, ikke fylte på med dopapir. Vi måtte spørre etter nye håndklær og sengene ble ikke rørt. Ikke kunne dem noe særlig norsk heller, eller engelsk...Ellers er maten strålende og servicen til personalet ellers bra.

Takk, Happiness57290292616
Kim K, General Manager på Scandic Haugesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Takk for tilbakemeldingen.
Beklager at renholdet ikke svarte til standarden vi skal levere. Håndklær skal vi skifte automatisk dersom de ligger på gulvet/vasken, det samme med å supplere toalettpapir samt re opp senger
Fint å se at oppholdet ellers var fint

Anmeldt 28. oktober 2018

Gode rom hyggelig stemning i baren om kvelden.God frokost.Hotellet ligger sentralt Haugesund. Anbefales.God restaurant i hotellet God plass på rommet.Haugesund er en fin by å besøke.Mye gammel viking historie å se.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Bjarne S
Kim K, General Manager på Scandic Haugesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Tusen takk for besøket og for tilbakemelding.
Kjekt å høre at du hadde det fint hos oss og at både frokost og restauranten falt i smak.
Godt at du trivdes i vår koselige by med, som du sier, mye gammel vikinghistorie og annet spennende.
Håper vi får se deg igjen snart!

Anmeldt 13. oktober 2018

Dette er et fint hotell med bra beliggenhet i Haugesund. Det er gåavstand til det meste herfra. Du får det du forventer her. Hyggelig personale og fine rom. Vi spurte om å utsette utsjekken en time og det var ikke et problem. Kunne bodd her igjen om jeg skal til Haugesund igjen.

Dato for oppholdet: november 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Simsim7
Kim K, General Manager på Scandic Haugesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Takk for besøket og takk for hyggelige ord!
Veldig kjekt å se at vi til stadighet får fin tilbakemelding på mine flinke kolleger som gjør en fantastisk jobb for at gjestene våre skal trives!

Gleder meg til vi kan ønske velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 11. oktober 2018

Hotellet er lett tilgjengelig og har egen garasje. Personalet i resepsjonen er veldig hyggelige og legger til rette for eventuelle behov ein har! Vi spurte om sein utsjekking, og det var ikkje eit problem. Eg kan absolutt anbefale dette hotellet.

Takk, karijanne2018
Kim K, General Manager på Scandic Haugesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding etter besøket hos oss!
Så godt å lese at dere hadde det fint og spesielt trivelig å høre at mine dyktige kolleger gjorde et godt inntrykk på dere.

Håper vi får gleden av å ønske velkommen igjen snart!

Anmeldt 10. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Kim K, General Manager på Scandic Haugesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2018