Destinia.com
Algotels
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Et enkelt men bra hotell. Fine rom med gode senger. Dusjen hadde alt for lite trykk, så det var vanskelig å skylle ut sjampoen.
Frokosten var helt på det jevne med egg og det man forventer. Et minus for at de kun hadde kalkun-«bacon».
Pluss for muligheten til å steke vafler.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 669remys
Kim K, General Manager på Scandic Haugesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Takk for besøket og for tilbakemelding i etterkant.

Kjekt å høre at oppholdet for det meste var bra og at du likte rommene med sengene.
Beklager at vi har vært tom for svinebacon, vår standard er både svin- og kalkunbacon på frokostbuffeten vår.

Håper vi sees ved en senere anledning

Anmeldt 3. desember 2018

Koselig hotell i hjertet av Haugesund. Hotellet ligger i et rolig strøk, ingen bråk rundt dette hotellet. Veldig hyggelig betjening. Smilende og ønsket oss det aller beste. Frokosten var topp. Her manglet ingenting. God kaffe og mange smilende ansikter å se denne morgenen. Vi hadde et topp opphold. Takk Scandic

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, arneeide
Kim K, General Manager på Scandic Haugesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og for besøket!
Kjekt å se at spesielt frokosten falt i smak!

Håper vi ser deg igjen ved en senere anledning!

Kim Kjosnes
General Manager

Anmeldt 21. november 2018

Det var et flott opphold på hotellet. Gåavstand til gågaten med mange butikker, spisesteder og bar; lett å parkere bil i nærheten av hotellet. Ryddig og komfortabelt rom og baderom, kjempe god frokostbuffe. Dyrevennlig. Det kan være litt støy fra gaten midt på natten hvis du sover med åpent vindu. Det er et flott hotell hvor jeg vil gjerne komme tilbake og overnatte!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, IngaB299

Takk for besøket og for trivelig tilbakemelding.
Hyggelig å se at dere trivdes hos oss og hadde det fint!

Håper vi ser dere igjen snart!

Kim Kjosnes
General Manager

Anmeldt 6. november 2018

Renholdet var helt forferdelig. Ikke vasket dem, ikke fylte på med dopapir. Vi måtte spørre etter nye håndklær og sengene ble ikke rørt. Ikke kunne dem noe særlig norsk heller, eller engelsk...Ellers er maten strålende og servicen til personalet ellers bra.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Happiness57290292616
Kim K, General Manager på Scandic Haugesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Takk for tilbakemeldingen.
Beklager at renholdet ikke svarte til standarden vi skal levere. Håndklær skal vi skifte automatisk dersom de ligger på gulvet/vasken, det samme med å supplere toalettpapir samt re opp senger
Fint å se at oppholdet ellers var fint

Anmeldt 28. oktober 2018

Gode rom hyggelig stemning i baren om kvelden.God frokost.Hotellet ligger sentralt Haugesund. Anbefales.God restaurant i hotellet God plass på rommet.Haugesund er en fin by å besøke.Mye gammel viking historie å se.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Bjarne S
Kim K, General Manager på Scandic Haugesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Tusen takk for besøket og for tilbakemelding.
Kjekt å høre at du hadde det fint hos oss og at både frokost og restauranten falt i smak.
Godt at du trivdes i vår koselige by med, som du sier, mye gammel vikinghistorie og annet spennende.
Håper vi får se deg igjen snart!