Priceline
Expedia.comUSD 154
ScandicHotels.comUSD 154
TripadvisorUSD 154
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Det positive først: Sentralt plassert, moderne og fint innredet rom. Likte veldig godt brødutvalget og at det var stekt sopp.

Vi bodde der fire netter og oppdaget da noen ting som ikke var så bra.
Lite fleksibilitet ved slutten av frokosttiden. Kom ned et kvarter før slutt og vi skyndet oss med å samle inn frokost til bordet vi satt. Ved utløp av frokosttiden begynte en ansatt med tralle å samle inn maten. Jeg gikk bort for å hente noe, men følte at jeg var i vegen, ble nærmest skubbet bort. En annen dag var det fullt med brukte tallerken og kopper på bordene. Man måtte selv flytte på dette for å sette seg ned ved et godt bord. Dagen etter var det tre personer som ryddet opp umiddelbart (tidligere dager bare en person), men kona oppdaget at de hardkokte eggene så ut som om de var gjenoppvarmet fra dagen i forvegen. Jeg selv syntes at speileggene så lite apetittvekkende ut. Litt ustabil service og kvalitet altså. Personlig synes jeg det er et stort pluss med hjemmelaget syltetøy på hotellfrokost. Dette var det ikke her.
Ellers var dusjhodet montert høyt oppe fast i veggen. Gummimansjetten mot veggen måtte vris litt fordi det sprutet vann i flere retninger. Med litt veiing fikk mann sprutlekasjen mot veggen istedenfor mot deg. Dårlig vanntrykk. Med fast dusjhode bør vanntrykket være høyere. Fancy toalett, men uklart hvordan man skulle få spylt ned med mye vann.
Renhold: Tilsynelatende bra, men oppdaget når vi bodde så lenge som gjorde at renholdet var dårlig. Håndklær som skitne ble ikke tatt bort og flere ganger ble ikke badet vasket.
Jeg ser at hotellet har fått mange priser tidligere, men det har tydeligvis skjedd noe på hotellet som har medført litt dårligere standard. Ellers gikk brannalarmen midt på natta, slo seg av og på igjen. Kom så en melding om at det var falsk alarm. Har ikke bodd på hotell i Haugesund tidligere, men vil helt sikkert velge annet hotell neste gang.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, hansenra
Kim K, General Manager på Scandic Haugesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Takk for besøket og for din ærlige og konstruktive tilbakemelding!
Jeg har gått igjennom dine innspill med mine avdelingsledere og vi har absolutt noe å gjøre bedre fremover.

Helt konkret vil vi på frokosten gå en runde til våre gjester som enda sitter til bords og informere at vi straks vil begynne å ta inn maten slik at en får anledning til å forsyne seg i ro og mak en gang ekstra om man ønsker det.
Når det gjelder generell bemanning i tråd med gjesteantall er dette noe vi bestreber å opprettholde balanse i, men dessverre nok har bommet på enkelte dager dere var hos oss.
Flott tips om hjemmelaget syltetøy, det er noe vi absolutt kan prøve å tilby i perioder.
Vedrørende dusj er det ikke slik det skal være normalt - dette blir justert/utbedret.
Jeg beklager at rengjøringen underveis i oppholdet ikke har vært godt nok. Så fremst håndklær legges på gulv eller på vask skal disse skiftes ut med nye. I tillegg gjøres en "lett" vask av rommet ellers i sammen med å re opp sengene.
At brannalarmen gikk på natten forstår jeg er leit og forstyrrende, men falsk alarm er noe som kan garderes mot og vi er nødt for å håndtere enhver alarm som ekte helt frem til det er verifisert en evt falsk alarm.

Jeg er lei meg for at vi ikke vurderes for et fremtidig opphold, jeg ønsker gjerne å gjøre et bedre inntrykk så ta gjerne kontakt med meg. Jeg får dessverre ikke lagt inn min e-postadresse i svaret, men du kan gjerne ringe hotellet og spørre etter meg slik at vi kan finne en god løsning.

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Et enkelt men bra hotell. Fine rom med gode senger. Dusjen hadde alt for lite trykk, så det var vanskelig å skylle ut sjampoen.
Frokosten var helt på det jevne med egg og det man forventer. Et minus for at de kun hadde kalkun-«bacon».
Pluss for muligheten til å steke vafler.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 669remys
Kim K, General Manager på Scandic Haugesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Takk for besøket og for tilbakemelding i etterkant.

Kjekt å høre at oppholdet for det meste var bra og at du likte rommene med sengene.
Beklager at vi har vært tom for svinebacon, vår standard er både svin- og kalkunbacon på frokostbuffeten vår.

Håper vi sees ved en senere anledning

Anmeldt 3. desember 2018

Koselig hotell i hjertet av Haugesund. Hotellet ligger i et rolig strøk, ingen bråk rundt dette hotellet. Veldig hyggelig betjening. Smilende og ønsket oss det aller beste. Frokosten var topp. Her manglet ingenting. God kaffe og mange smilende ansikter å se denne morgenen. Vi hadde et topp opphold. Takk Scandic

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, arneeide
Kim K, General Manager på Scandic Haugesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og for besøket!
Kjekt å se at spesielt frokosten falt i smak!

Håper vi ser deg igjen ved en senere anledning!

Kim Kjosnes
General Manager

Anmeldt 21. november 2018

Det var et flott opphold på hotellet. Gåavstand til gågaten med mange butikker, spisesteder og bar; lett å parkere bil i nærheten av hotellet. Ryddig og komfortabelt rom og baderom, kjempe god frokostbuffe. Dyrevennlig. Det kan være litt støy fra gaten midt på natten hvis du sover med åpent vindu. Det er et flott hotell hvor jeg vil gjerne komme tilbake og overnatte!

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, IngaB299

Takk for besøket og for trivelig tilbakemelding.
Hyggelig å se at dere trivdes hos oss og hadde det fint!

Håper vi ser dere igjen snart!

Kim Kjosnes
General Manager

Anmeldt 6. november 2018

Renholdet var helt forferdelig. Ikke vasket dem, ikke fylte på med dopapir. Vi måtte spørre etter nye håndklær og sengene ble ikke rørt. Ikke kunne dem noe særlig norsk heller, eller engelsk...Ellers er maten strålende og servicen til personalet ellers bra.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Happiness57290292616
Kim K, General Manager på Scandic Haugesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Takk for tilbakemeldingen.
Beklager at renholdet ikke svarte til standarden vi skal levere. Håndklær skal vi skifte automatisk dersom de ligger på gulvet/vasken, det samme med å supplere toalettpapir samt re opp senger
Fint å se at oppholdet ellers var fint