Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Et koselig og hyggelig overnattingssted. Tenker at det er mer gjestgiveri enn hotell, men det er rent og pent og en hyggelig atmosfære med hyggelig betjening. Blir ikke full score fordi jeg forventet hotellstandard, men fikk gjestgiveri. Men på tross av det jeg kommer gjerne tilbake til Røvær og overnatter her.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, frus2015
Anmeldt 11. august 2017

Meget fornøyd med overnattingen på dette hotellet. Plassen/ beliggenheten er super. Hotellet/rommene pene og rene, rom 209 er å annebefale grunnet sjøutsikt fra to sider (hjørne rom). Mat og underholdning var fortreffelig. Komlejazz og Laksejazz er en anbefalt kombinasjon. Røværbuen er et trivelig folkeslag som kan ta godt vare på sine gjester. Vi kommer tilbake :)

Romtips: Rom 209 er fabelaktig
Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 143tommym
Anmeldt 11. juni 2017

Hotell med følelse av sus av sjø og hav. I en lun havn ligger dette hyggelige stedet med stilige rom og etgodt kjøkken. Damene som driver hotellet er driftige sjeler som vet hvordan en gjest skal behandles.
Her kan du ringe og bestille det du måtte ønske av mat og aktiviteter.
Romantisk sted for par som ønsker noe spesielt. Jacuzzi på brygga foran hotellet.

Romtips: Bestill ved å ringe dem.
Dato for oppholdet: august 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, mariekurstein
Anmeldt 20. mai 2015 via mobile enheter

God mat, fine rom, et fredelig sted med avslappet og god service. Svært godt egnet for grupper, til lengre møter, avdelingstur, vennetur med mer fokus på hverandre enn ytre opplevelser, God guiding tilgjengelig, men ikke mange aktiviteter utenom fisking og sjø hvis man trenger underholdning.

Dato for oppholdet: mai 2015
1  Takk, 896geirs
Anmeldt 24. mars 2014

Vi var en gjeng med jenter som var der en helg og det var en veldig positiv opplevelse. Hotellet ligger idyllisk til uti havgapet etter en kort tur med båt ut dit. Vi ble tatt godt i mot, fikk kjempegod mat, frokosten var topp. Rommene var enkle, lyse og trivelige. Gode senger og rent overalt.
Damene som driver hotellet gjorde alt de kunne for at vi skulle ha det bra. Det var både yoga og massage muligheter denne helgen.Flotte tur områder på øya, omvisning med guide. En utrolig avslappende og flott opplevelse. Synd flere ikke oppdager denne perlen. Vil du ha det litt annerledes reis til Røvær og Røvær Kulturhotell.

Dato for oppholdet: mars 2014
  • Reisetype: Reiste med venner