Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Helt grei og billig overnatting. Jeg bestilte et lite rom med eget bad og fikk nettopp det, et veldig lite rom med eget bad. Utover seng var det en stolt og et bord på rommet - veldig enkelt. Var et fellesområde med sofaer, sittegrupper og TV, også her frokost ble servert. Litt for god lytt mellom romene og gangen, dette i kombinasjon med store tunge dører ble litt mye bråk.

Dato for oppholdet: juni 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, mariusmeisterplassa
Anmeldt 27. april 2017 via mobile enheter

Bodde her halvannen uke i april. Veldig hyggelig personal og fantastisk god frokost, som var inkludert i prisen. Hjertevarm plass med kort vei til nærbutikk, trening, badeanlegg og sentrum. Gode bussforbindelser (busstopp rett utenfor) gjestgiveriet.
Det ligger også nydelig turterreng rett i nærheten.
Anbefales

Dato for oppholdet: april 2017
2  Takk, Monica S
Anmeldt 16. november 2016 via mobile enheter

Hvis du kjøper kona bil da glemt du 4 sek t 100 km /h... den plass er veldig kjekt og veldig bra for dei som vil spare penger !! Rommet er ryddig og damen på resepsjon veldig hjelpsom og utrolig snill ( 10x mer snill en 90% nordmenn som kjører tesla , jobber på offshore og tror selv at dei er Guder . Hjertelig anbefales både for turist eller hvis du vil overnatta pga tidlig fly fra Karmøy !!!

Dato for oppholdet: april 2016
1  Takk, rafalp1985
Anmeldt 3. juli 2014

Gjestgiveriet ligger greit til i forhold til sentrum, har god parkering og ok pris. Dette var det positive. Det som gjør at vi ikke vil anbefale dette stedet til andre er bl.a. dårlig lydisolering på rommene, mye slamring med tunge bråkete dører, veldig bråkete gjester som ikke ble iretttesatt av noen fordi det var ingen der. Både resepsjonen og tv-stuen var stengt da vi kom fra byen klokken 22.00, dvs ikke noe felles oppholdsrom med mulighet for å kjøpe noe godt å drikke. Frokost 06.30-08.30, som er altfor tidlig og kort når en er på ferie. I tillegg var frokostbetjeningen lite hyggelig og uinteressert.

Dato for oppholdet: juli 2014
2  Takk, GroJohannessen
Anmeldt 27. mai 2014

I hadde en fin overnatting hvor vi også kunne ta med hunden vår og fikk også plass til hengeren utenfor. Ikke så store rom men det var reint og plass nok til oss inkludert hunden. Frokosten var god norsk mat. Men de hadde ingen middagsservering.

Dato for oppholdet: mai 2014
Takk, AnneMarieS602