“Lutefisk på ordentlig”

Kjøkken: Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Aj, aj, Naustet besøkt i en søt førjulstid med gode venner. Her har man kompetanse og serviceinnstilling i orden. Og godt øl til raus togangers servering av lutefisk bringer smil og glede inn i selskapet. Så da ble et særdeles godt grunnlag lagt for aftenens senere program: konsert med Black Debbath. Her skal vi tilbake neste år!

Takk, TottoTalong

Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Maten var som alltid god. Vi spiste dagens treretters med modifikasjon. Forretten var ankommet restauranten, men ikke gravet ennå. Burde kanskje ikke stå på menyen da, men alternativet var bra for det.
Lokalet er alltid litt kaldt, men atmosferen av det gamle sjøhuset er bra ellers.

Takk, Haugesunderen
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Var en stor vennegjeng på middag. Det meste var problematisk utenom selve maten... Dårlig service og ikke noe særlig drikkeutvalg. Var blant annet ikke mulig å få annet en fatøl (og juleøl..i juni). Vi fikk imidlertid tilbud om å selv gå ut av lokalet til baren i nærheten og kjøpe drikke. Ellers var det mye rot i serveringen med bestillinger og forrett/hovedrett.
Ut over det var faktisk maten god. Prisene står imidlertid overhodet ikke til helhetsopplevelsen, da alt ennet var labert.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, ckballa
Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

God atmosfære, tok litt tid å få bestille drikke og mat, måtte gå å hente servitør, tok enda lenger å få mat måtte purre. Maten var grei, men tror det var barne porsjoner, og delvis kald.
Ikke helt bra .

Dato for besøk: mai 2018
Takk, pa-hjetl
Anmeldt 15. mai 2018

Middagen var helt supert. Kunne ikke ha vært bedre. God mat og en fantastisk servering.
Vi hadde Lyr til middag og en forrett bestående av 3 typer Spekemat, med godt tilbehør.

Det er andre gangen vi har spist her, og samme opplevelse. Dette kan virkelig anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 933gunnart

Reisende som så på Naustet Spiseri, så også på

Haugesund, Rogaland
Haugesund, Rogaland

Har du vært i Naustet Spiseri? Del dine erfaringer!