“En av de beste i Haugesund”
Anmeldelse av Naustet Spiseri

Naustet Spiseri
Vurdert som nr. 6 av 62 Restauranter i Haugesund
Kjøkken: Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Skulle ha en fin kveld med min kjære og det ble det. Flott mottakelse av servitør fra vi ankom og til vi forlot rest. Vi haddd en 3 - retters med vin. Stor honnør til kokkene for nydelig mat. Her kommer vi tilbake Det ble den kvelden vi håpte

Dato for besøk: januar 2019
Takk, raknes

2024 av 147 anmeldelser

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Blir aldri skuffet av Naustet! Alltid god mat og servicen er også kjempebra! Koselig og maritim atmosfære.

Takk, Emhansen92
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Aj, aj, Naustet besøkt i en søt førjulstid med gode venner. Her har man kompetanse og serviceinnstilling i orden. Og godt øl til raus togangers servering av lutefisk bringer smil og glede inn i selskapet. Så da ble et særdeles godt grunnlag lagt for aftenens senere program: konsert med Black Debbath. Her skal vi tilbake neste år!

Takk, TottoTalong
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Maten var som alltid god. Vi spiste dagens treretters med modifikasjon. Forretten var ankommet restauranten, men ikke gravet ennå. Burde kanskje ikke stå på menyen da, men alternativet var bra for det.
Lokalet er alltid litt kaldt, men atmosferen av det gamle sjøhuset er bra ellers.

Takk, Haugesunderen
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Var en stor vennegjeng på middag. Det meste var problematisk utenom selve maten... Dårlig service og ikke noe særlig drikkeutvalg. Var blant annet ikke mulig å få annet en fatøl (og juleøl..i juni). Vi fikk imidlertid tilbud om å selv gå ut av lokalet til baren i nærheten og kjøpe drikke. Ellers var det mye rot i serveringen med bestillinger og forrett/hovedrett.
Ut over det var faktisk maten god. Prisene står imidlertid overhodet ikke til helhetsopplevelsen, da alt ennet var labert.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, ckballa

Reisende som så på Naustet Spiseri, så også på

Haugesund, Rogaland
Haugesund, Rogaland

Har du vært i Naustet Spiseri? Del dine erfaringer!