“God biff”

Kjøkken: Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 8. mai 2019

Vi var 6stk som bestilte bord på forhånd. Koselige, gamle lokaler . Lite folk . Maten smakte bra (biff), men det tok ganske lang tid før vi fikk den. Prisnivået er middels/høyt

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Leif H

Anmeldt 7. mai 2019

Fin opplevelse med treretters, hyggelig betjening. Gjentar gjerne denne opplevelsen. Flott avslutning på konsert i Maritim hall.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Knut K
Anmeldt 14. april 2019 via mobile enheter

Koselig og gjennomført restaurant. Her får nydelig mat servert av hyggelige ansatte. Jeg spiste kveite og det var helt overlegent. Rikelig porsjon med mye deilig saus. Ble god og mett.

Dato for besøk: april 2019
Takk, 496steinare
Anmeldt 17. mars 2019 via mobile enheter

Var her en kveld med noen venner. Spiste biff. Maten var ok, vinen enda bedre!
Det var en fin atmosfære, men en av betjeningen var mindre hyggelig. Sikkert en dårlig dag!
Men uansett kan kan jeg anbefale plassen om en vil ha seg en bedre middag en kveld.
Gode porsjoner!

2  Takk, schengscheng
Anmeldt 15. februar 2019 via mobile enheter

Sjarmerende lokale og lokalisasjon nesten «ute i» Smedasundet - men maten nedtur: kveiten totalt overbakt, fratatt all saftighet og mørhet, var tørr og trevlete. Med fisk er det kokkens dødssynd og håndtverksmessige fiasko. Rettene ser bra ut, men mangler det lille tøtsjet som gjør maten spennende og delikat, sausen var pregløs og halvstørknet på fatet. Skuffende!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 759steinarj

Reisende som så på Naustet Spiseri, så også på

Haugesund, Rogaland
Haugesund, Rogaland

Har du vært i Naustet Spiseri? Del dine erfaringer!