“Himmelsk fisk”

Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Himmels fisk
Ble tatt godt imot av en hyggelig kvinnelig servitør . Bestilte 3 retters middag og fikk aldeles nydelig mat med en eksplosjon av smaker . Fiskerettene var laget til perfeksjon og vi koste oss glugg. Kommer gjerne tilbake hit ved en senere anledning

Takk, 798hegea

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet langs kaia, og et lokale med en bra dose historie. God og vellaget mat, og hyggeligog tilstedeværende service. Ikke veldig handicapvennlig, men vi fikk det til med god bistand.

Takk, Glumma
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, og veldig gode vinanbefalinger til maten.
Mye folk, så bestill bord på forhånd!
Servering gikk fort!

Takk, aasingen
Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

Hvis du skal ha byens beste fiskemiddag går du her. Atmosefæren og beliggenheten er perfekt for sjømat.Tilberedningen av maten og service er på topp

1  Takk, LBSNORWAY
Anmeldt 8. mars 2020

Totalt sett en skuffelse, og ikke verdt pengene. Overstekte kamskjell. Kjedelig tilbehør til kveite, kan ikke forsvare en pris på 395,-. Simpel dessert som det er vanskelig å forstå skal koste over 200,- ("sjokoladepostei"). Ingen vinpakke til anbefalt 3-retter. Koselig servitrise, men bør kunne svare på hvor råvarene kommer fra (vi lurte på om kamskjellene var lokale). Rotet med vinbestillingen. Bord som vipper. Dårlig førsteinntrykk i form av skitne og lite praktiske menyer. Dessverre ikke noe som frister til nytt besøk.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Dag-Helge R

Reisende som så på Naustet Spiseri, så også på

Haugesund, Rogaland
Haugesund, Rogaland

Har du vært i Naustet Spiseri? Del dine erfaringer!