“To glass - En smaksopplevelse”
Anmeldelse av To Glass

To Glass
Vurdert som nr. 10 av 63 Restauranter i Haugesund
Kjøkken: Fransk, Italiensk, Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Et restauranthus med sjel, bygget i 1855 med en moderne og lun atmosfære. Vårt kjøkken tilbyr smakfulle tapas, småretter og hovedretter. I kjelleren finnes byens mest intime vinbar med et stort utvalg av viner. Egen chambre separee og selskapslokaler for 12-60 personer.
Anmeldt 23. august 2021

Besøket på To Glass var en smaksopplevelse fra begynnelse til slutt! Vi hadde treretters meny. En med fisk, en med kjøtt. Til forrett scampi i chili med sesamfrø, hovedrett nydelig kveite og desserten var himmelsk. Det samme gjaldt kjøttet som var mørt og smakfullt med deilige rotgrønnsaker til. Vinene som ble servert passet veldig godt til rettene og servicen var upåklagelig, personlig og imøtekommende. Kokken kom til og med ut og anbefalte spisested i neste by! Anbefaler å ta turen innom To glass om man er i Haugesund. Skal definitivt tilbake hit selv.

2  Takk, Hjørdis T

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk Tapas og dyktig kelner som guidet oss gjennom alle rettene og hjalp oss med å velge den perfekte vinen. Tusen takk for en fantastisk kveld og vi kommer garantert igjen

Takk, jan terje t
Anmeldt 1. august 2021

Kan ikke anbefale dette steder. Dårlig service, lang ventetid på mat. Vi ventet en time. Hadde forhåndsbestillt, men måtte vente 15 min nå vi kom for bordet var ikke klart. Biffen jeg hadde smakte dårlig. Underbemannet plass som jeg ikke kommer til å besøke igjen

Takk, 982geirm
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

To glass er en hyggelig og intim restaurant.
Man blir møtt med et smil, og får servert et nydelig hjemmelagd brød med hjemmelagd aioli til.
Vi hygget oss og spiste god mat, forrett med scampi og med mozzarella med parmesan chips.
Ok, men sweet and hot chilisaus i scampi sausen kunne man spart seg, samt kjøleskaps kald mozzarella var heller ikke heldig.
Kveite som hovedrett, var også noe tørrkokt/stekt.
Godt utvalg av drikke, samt hyggelig betjening gjør dette totalt sett til en grei plass, men med helt klart forbedringspotensial på utførelse.

1  Takk, bj_rntrondt
Anmeldt 1. mai 2021

Helt utrolig uhyggelig servitør. Verste vi har opplevd noensinne!!!
Først ønsket hun oss ikke inn da hun var lei, deretter var hun uhøflig, frekk og lite hyggelig.

Dato for besøk: april 2021
Takk, ilsamaud_

Reisende som så på To Glass, så også på

Haugesund, Rogaland

Har du vært i To Glass? Del dine erfaringer!