Strawberry Hotels
kr 2 010
Fullt refunderbart før søn. 9. jun.
kr 1 865
Frokost inkludert
Iver Olav Erstad
Roa, Norge
3,0 av 5 boblerAnmeldt 29. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
MallaHolden, General ManagerClarion Collection Hotel Amanda, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. feb. 2019
Hei Iver Olav
O, her gikk det litt galt? Mulig du ikke fikk dem siste rennoverte hotellrommene? Amanda blir hele 30 år i år, og alle damer trenger litt sminke etterhvert. Tusen takk for at du gav deg tid til å skrive en tilbakemedling. Jeg tar dette videre for å be om mer "Facial-lift". Vi håper vi får i nær fremtid :)
Vår lokasjon er ved deilig smadasundet og ja, enig at det kan være høylytt med musikk og "glade" mennesker i helgene hos oss. Neste gang - så gjerne be om å få et rom inn mot bakgård?
Ønsker deg uansett hjertelig velkommen tilbake!

Ha ett fortyllende 2019 :)

Best regards

• Vio.com
  • Lol.travel
3.7 km fra Clarion Collection Hotel Amanda
Gratis parkering
Lite gjestehus med egen hage
eDreams
  • Lol.travel
2.2 km fra Clarion Collection Hotel Amanda
  • Agoda.com
10.1 km fra Clarion Collection Hotel Amanda
Ved stranden
Se flere hoteller i Haugesund
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Her var det hyggelig, alt fra innredning, betjening, lokasjon og opplevelse var både hyggelig og bra. Vi prøvde så godt vi kunne å bli mislikt men ble hele tiden møtt av en hyggelig betjening. Spilte høy musikk midt på natten, bestilte cola på rommet, drakk medbrakt alkohol til frokosten og spydde i dusjen. Ikke en klage fikk vi. De ønsket oss til og med tilbake neste gang vi var i byen. Perfekt hotell på mange måter.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Ariansen
MallaHolden, General Manager på Clarion Collection Hotel Amanda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hei dere,
Så kjekt å lese at dere har hatt det gøy hos oss, det er faktisk veldig kjekt i Haugesund - og hotellet ligger jo rett i lysløypa :)
Ha en riktig så god høsttid & velkomme tilbake!

Ps. regner med å bli invitert med neste gang?

Vennlig hilsen

Anmeldt 2. oktober 2018

Hotellet ligger helt nede på kaien, og vi hadde rom med utsikt mot sjøen. Ganske stort superior rom med et veldig bra bad (både badekar og separat dusjnisje). Ikke heldekkende gulvteppe - heldigvis.
God og velsmakende frokost. Hotellet averterer med "enkel kveldsmat", men dette var faktisk full middag - uten ekstra kostnad!
Hvis man ikke har behov for rengjøring av rommet, kan man markere dette ved å henge en liten "plakat" på døren. Da blir det heller ikke skiftet håndklær. Veldig bra miljøtiltak!! Det er ikke nødvendig å skifte håndklær hver dag, og oppredning av sengen klarer vi selv - hvis vi føler behov for det. Evt. ekstra håndklær kunne vi sikkert fått i resepsjonen. Hvis du er vant til stor dobbeltseng eller 2 separate senger/madrasser, bør du be om rom med enkelt senger. Vi hadde dobbeltseng, og den minnet mest om vannseng.
Mulighet for uteservering under tak. 2 garasjer der man kan få reservert plass på forhånd (kr. 150,- pr. døgn).
Vi regner med flere turer til Haugesund, og da kommer Clarion Hotell Amanda til å bli førstevalget.

Romtips: Be om rom mot sjøen - gjerne høyt oppe.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Simmen2013

Hei dere,
Tusen takk for deres utfyllende tilbakemelding, gledes å høre at dere har hatt et flott opphold hos oss.
Det er også en glede å ønske dere velkommen tilbake!

Ønsker dere en fortryllende høsttid!

Vennlig Hilsen

Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk hotel rett ved sjøen. Flott atmosfære å hyggelig betjening. Spesielt en ung dame med navnet Priscila😃Utrolig serves innstilt å enda mer av det du kan vente av personalet. Så ekstra takk til henne. Her får vi nydelig frokost, vafler og kaffe på ettermiddagen. Å en nydelig kvelds fra kl 18. Her har vi vært før å her kommer i igjen👏🏼🎉😃Takk for oss 13 flotte damer som vi er😃

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, grethehelend
MallaHolden, General Manager på Clarion Collection Hotel Amanda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Ååå, dere. tusen tusen takk for tilbakemelding.
Gleder oss allerede til å få besøk av dere igjen

ønsker dere en fortyllende høst i møte!

Mvh
Malla & Team Amanda

Anmeldt 2. august 2018

Flott hotell i en meget flott by! Artige innslag med filmtitler på hvert rom, i tillegg til utstilte rekvisitter rundt om. Stort rom, morsomme farger og innredning. Stort deilig bad. God plass selv om sovesofaen var utslått. Meget blid og hyggelig betjening med stor servicevilje. Nydelig frokost, og populært med vafler på ettermiddagen.

Romtips: På varme dager er det godt med rom på baksiden, selv om den beste utsikten er på fremsiden.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Departure381799
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Hotel Clarion Collection Hotel Amanda er helt klart Haugesunds beste hotel, med den hyggeligste betjeningen.
Flott frokost med alt hva man behøver, men litt flinkere på kokt egg. Bløtkokt ikke hardkokt i den skåla, og nok av dem.
NB. Pass på å få parkeringsplass.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, bj_rntrondt
MallaHolden, General Manager på Clarion Collection Hotel Amanda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2018

Hei & tusen takk for tilbakemelding. Det er tilbakemeldinger som kan gjøre oss til best i klassen. Så vi får jobbe på, samt jobbe med rutiner. Takk igjen og de beste ønsker om en flott sommer :)

Vennlig hilsen
Hotel Direktør