Anmeldt 20. august 2019

Dette er et hotell vi besøker 2 til 3 ganger i året. Vi trives utrolig godt og alle ansatte er like hyggelig og hjelpsom. Denne gangen var vi under havnedagene, og med "vårt" faste rom i 4. etasje hadde vi full oversikt over alle de gamle båtene som lå i Smedasundet. I tillegg var det et kjempelangt silda bord i gågaten om lørdag, så dette oppholdet ble helt spesielt.

Romtips: Vi har alltid rom nr. 405 som er et superior rom i 4. etasje. Det er tilsvarende rom i 2 og 3 etasje.
Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Sigrund Karin O... K
Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger rett ved sjøen og midt i sentrum. Frokosten var veldig bra og de tilbyr til og med vafler og gratis buffet middag. Jeg må trekke frem de ansatte som gjorde at vårt opphold ble kjempebra, de gjorde alt i sin makt for å bidra og var veldig imøtekommende og trivelige. Anbefales absolutt!!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, cassandrao810
MallaHolden, General Manager på Clarion Collection Hotel Amanda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Hei Cassandra,
Så kjekt å høre. Dette varmer ett direktørs hjerte :)
Ønsker deg en fortryllende høst i møte.

General Manager

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Fine rom, men siden det var en av tropenettene måtte vi ha vindu oppe på grunn av en utrolig varm natt uten air condition eller vifter. Det førte til at vi fikk alle lyder og bråk fra helgens uteliv som holdt oss våkne frem til kl.04 og kl.07 begynte andre gjester å snakke høylytt utenfor ved innlasting i biler etter utsjekk.
Så det ble lite søvn på oss den helgen.
Helt ok frokost og kveldsmat.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 370lisae
MallaHolden, General Manager på Clarion Collection Hotel Amanda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2019

Hei Lisa,
Ja. vi ligger helt ved sjøkanten og ved alle utesteder. Tropenatt & støy,
det går ikke helt i hop. Så dere har vår fulle forståelse ;)

Beklager så mye denne gang, men håper dere ikke gir oss opp, men besøker oss
ved en annen anleding. For dere er hjertelig velkommen tilbake til Haugesund!

Med ønske om gode sen sommerdager :)

Hotel Direktør

Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Vi var en natt på hotellet og hadde et fantastisk opphold! Vi fikk en jr suite med flott utsikt ut mot vannet. Var utrolig god service og fantastisk mat(både frokost og middag). Kommer gjerne tilbake!
Hilsen Marius og Kine

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 236kinek
MallaHolden, General Manager på Clarion Collection Hotel Amanda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2019

Hei Marius & Kine
Om sommer varmen har uteblitt på haugalandet, så gir dere oss masse varme nå.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, den setter vi stor pris på.

Ønsker dere en fortryllende sommer & velkommen tilbake :)

General Manager

Anmeldt 13. mars 2019

Var her en natt ifm jobb. God frokost og god seng.
Men,det var ganske slitt. Og hadde forventet feks sjampo i dusjen, og en vannkoker med kaffe/te når man betaler 1400 kr natta for et enkeltrom.
Bra beliggenhet.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Spinnak
MallaHolden, General Manager på Clarion Collection Hotel Amanda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mars 2019

Hei du, tusen takk for din tilbakemelding.
Du har nok bodd hos oss i en travel periode og klart vi skulle ønske
at alle våre standard rom hadde alle aminities, men det har i hvert fall alle våre superiorrom og oppover.
Vi har noen hendige små flasker i resepsjonen, så bare hør med oss neste gang du bor om du da ikke vil oppgardere?
Som en del av Nordic Choice kjeden, så er det jo dynamisk prising vi har - det betyr noe høyere rompris når vi har
høy etterspørsel. Så ved lav etterspørsel så har vi "knall goe priser", som vi sier i Haugesund.

I år fyller Amanda hele 30 år og ja, alle damer trenger å fikses på når vi blir eldre og det kommer :)

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake og takk igjen for din tilbakemelding!

Your Truly

Hotell Direktør