Booking.comUSD 199
FindHotelUSD 199
eDreamsUSD 199
Orbitz.comUSD 199
Anmeldt 22. juli 2020

Frokosten var en stor skuffelse. Ikke noe grønt som agurk, tomat eller paprika. Ikke egg og bacon. Det var kalde kokte egg. Anbefaler ikke dette hotellet hvis dere liker å nyte god frokost. Kveldsmaten var heller ikke å anbefale.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 900auda
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet er mye brukt av forretningsfolk og bærer preg av det. Det er ikke lagt opp til at man skal tilbringe mye tid på rommet. Små, trange rom med ukomfortable møbler. Greit for den som er frisk i kroppen, men ikke bra hvis man har noen skavanker. Ikke vannkoker på rommet, men en kaffemaskin med en lapp som sa «ikke bruk denne». Buffefrokosten var ikke mye å skryte av, men dekker behovet.
Hotellet tjener på beliggenhet og den hyggelige betjeningen gjør opp for manglende komfort.

1  Takk, AnitaStrindeberg
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Dette var lavmål, ikke skyld på Korona! Frokost katastrofe, baren om kvelden, ikke hadde de Irish Cofee, ei heller Hendricks, visste ikke hva det var!!
Hadde bestilt De Luxe rom, kaffe maskin var gjemt vekk i kles skap med lapp om at den ikke var i bruk!
Kveldsmat var ingen ting å skryte av!

Har bodd fast på Nordic Choise i en årrekke, og det har vært en positiv opplevelse, men anbefaler ikke Amanda i Haugesund.

2  Takk, Ommis59
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er midt i sentrum slik at man har mulighet til å spise med liten gåavstand. Da servert middag på hotellet er iskald. Jeg er klar over at det gjelder fortsatt Corona regler men med tanke på at vi benytter oss ofte Clarion Collection Hotels (også under Corona) er jeg skuffet over frokost. Det finnes ingen alternativ til melkeprodukter det finnes ingen kornblanding det finnes ingen knekkebrød. Etter jeg spurte i resepsjonen fikk jeg beskjed at det var ikke Clarion standard, og hvis jeg har noen å påpeker skal jeg henvender meg på Mail! Merkelig da vi nettopp kommer fra 2 andre Clarion hoteller!
Etterlatenskap fra en eller annen dyr var på vindu da vi kom og blei ikke fjernet til nå! Ikke mye innbydende dette heller.

Takk, 994rened
Anmeldt 15. juli 2020

Fikk "kveldsmat" ved ankomst. Dette var svært dårlig. Det var en alu-boks med litt dvask spagetti og kjøttsaus. Smakløst og uappetittlig. Vel er det korona restriksjoner, men dette burde dere fått til bedre. Frokost bar også preg av korona, men det var bufeet selv om dette var 14. juli. Lite utvalg av både pålegg og brød. Kun toast og lyse boller. Rommet lå helt innerst i hotellet og så rett ut i bakgård og få meter til neste bygg. Litt for myke senger. Fint bad. Godt renhold.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, MogH