kr 1 962
Frokost inkludert
Strawberry Hotels
kr 2 110
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
j0n1366
Ved stranden
  • Vio.com
3.7 km fra Clarion Collection Hotel Amanda
Gratis parkering
Lite gjestehus med egen hage
eDreams
2.2 km fra Clarion Collection Hotel Amanda
    10.1 km fra Clarion Collection Hotel Amanda
    Ved stranden
    Se flere hoteller i Haugesund
    Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Hotellet fremstod ryddig og rent. Personalet var svært serviceinnstilt og fant gode løsninger. Beliggenheten er like ved gågaten (handlegate) og havnen. Helt ypperlig. Dårlig med parkeringsmuligheter. For biler over 2,1 meter høye kan ikke byens parkeringshus benyttes. Frokosten var ok, men kan bli bedre.

Dato for oppholdet: august 2020
    Takk, 8ABK7
    Anmeldt 28. juli 2020

Trist å oppleve at et hotell jeg har brukt mange ganger har forfalt på denne måten.
    Rommene er fortsatt brukbare, men servicen er fraværende.
    De bruker Covid-19 for å spare penger. Var der to netter. Rommet ble ikke ryddet på grunn av Covid-19.
    Kveldsmaten var av en slik kvalitet at vi snudde å gikk ut uten å spise.
    Frokosten var tilnærmet kontinental frokost. IKKE EGG OG BCON! Kalde egg. Ikke eggeglass. Ikke teskjeer til å spise egget med. Ikke tomat, agurk eller paprika.
    Dette var siste gangen på dette hotellet i Haugesund.
    Heldigvis finnes det flere gode alternativer. Scandic, Maritim, Saga, Banken osv.
    Farvel Amanda!

Romtips: Rom i et annet hotell.
    Takk, Tom S
    Malla Holden, General Manager på Clarion Collection Hotel Amanda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei Tom,
    Veldig tungt å lese, for jeg håper ikke dere gir oss opp.
    Vi har hatt utfordinger på leveranse, utfordring med å være nok ansatte på jobb.
    Ja, sommer ble tøff for oss. Skal ikke unnskylde noen ting som helst.
    Men bestillinger er gjort - både av bestikk og egge-glass.
    Og i neste uken er egg & bacon tilbake - da vi ikke kunne steke dette når vi har
    så mange gjester på huset. Da proriterte vi rydd av bord og oppvask.
    Så beklager så mye at dere fikk en slik opplevelse.

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble møtt av en flott fru som var positiv og informerende fra første stund. Rommet var fint og vi fikk et renslig inntrykk. Inkludert i prisen fikk vi servert et lett varmt måltid på kvelden, noe vi syns var sjarmerende og ga det lille ekstra. Noe vonde hodeputer og hard overmadrass. Det som trekker ned helhetsvurderingen for meg og min samboer var frokosten, det var et lite utvalg med blant annet tørre brødvarer og eggerøre. Parkering var litt langt unna, men i gjengjeld var det svært billig!

Takk, I8164UZelizabethk
    Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Dette får desverre "Gå forbi" stempel denne gang.
    Vi har ellers vært meget fornøyde med Clarion Collection hotellene og servicenivået, men dette var for dårlig.
    Ved ankomst var det tydelig at man ikke hadde rukket å gjøre klar alle rom ennå og mange måtte vente. Helt greit siden innsjekk ikke var før 1 time senere. En serviceminded ansatt burde da ha tilbudt å feks vente i lobbyen eller restauranten, ta en kopp kaffe etc, sette igjen koffertene og ta en liten tur ut. Vi fikk bare kort beskjed om at rommet ikke var ferdig før kl 15. Vi hadde bedt om parkering men ikke fått noe bekreftelse eller avkreftelse på dette. Ved spørsmål fikk vi vite at vi hadde reservert altfor sent til å kunne få det. Ingen forslag på alternative steder før jeg spesifikt måtte spørre om de kunne foreslå noe annet. Hele tiden virket vedkommende bare irritert over at vi var der.
    Da vi hadde båret all bagasje ut og inn igjen enda en gang litt senere var det heldigvis en til i resepsjonen. Her var det heldigvis mer normal kundeservice og vi følte oss mer velkommen.
    Da vi skulle sjekke ut sto vedkommende i resepsjonen med tekstmeldinger rett foran oss og snakket til telefonen istedenfor til oss.
    Vi hadde et deluxe rom med utsikt ut mot havnen. De burde kanskje advart om at det kunne bli mye støy fra båter som lå til kai.For det ble det! Det sluttet ikke før politiet kom og ba de dempe seg.

Kveldsmaten var god,men koronatiltak fantes overhodet ikke. Bortsett fra håndsprit ved inngangen. Det samme gjentok seg til frokost. Ingen avstand og alle pirker i den samme maten med det samme bestikket.
    De ansatte er bedriftens ansikt utad. Det burde være en enkel sak å smile, være på tilbudssiden og få folk til å føle seg velkommen.
    Det er de tingene som gjør at man ønsker å komme tilbake.

Takk, QExcellent
    Malla Holden, General Manager på Clarion Collection Hotel Amanda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Hei dere,
    Sommeren har vært tøft, er så lei meg for at dere har fått oppleve oss slik dere har.
    Jeg håper dere kan tilgi oss, jeg har egentlig ikke ord for denne sommeren.
    Jeg vet jeg har en jobb å gjøre med mine som har stått på denne sommersesongen, for jeg vet vi kan bedre.

Takk for tilbakemelding
    Ta vare på hverandre

Yours Truly
    Malla Holden
    Hotell Direktør

Anmeldt 22. juli 2020

Frokosten var en stor skuffelse. Ikke noe grønt som agurk, tomat eller paprika. Ikke egg og bacon. Det var kalde kokte egg. Anbefaler ikke dette hotellet hvis dere liker å nyte god frokost. Kveldsmaten var heller ikke å anbefale.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
    Takk, 900auda