Expedia.comUSD 180
FindHotelUSD 181
eDreamsUSD 181
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig hotel sentralt beliggende på bryggepromenaden i Haugesund. Rikholdig frokost og variert kveldsmat. Flott utsikt til vannet fra hyggelig rom. Kommer til å bo der neste gang jeg skal til Haugesund. Hyggelige ansatte som yter god service.

Dato for oppholdet: desember 2020
3  Takk, kjernesvitsj
Anmeldt 8. juli 2021

Slitent hotell, lite inspirerende resepsjonsområdet og bar. Luktet innestengt og av røyk. Samme person skulle håndtere både resepsjon og bar, noe som funket dårlig. Det satt ei og jobbet i resepsjonen, men hun hadde ingen intensjon om å hjelpe gjestene. Generelt veldig dårlig drevet. Rommet vårt var så slitent, at det var ekkelt. Hodegavlen på senga var ufyselig. Finn et annet hotell i denne byen.

1  Takk, BirgitBr
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Dette burde vi jo sjekket opp i på forhånd. Spesielt siden hotellet selv skriver en noe diffus advarsel om støy fra bryggen utenfor. Men ettersom en stort sett tar inn på hotell for å få sove så blir det laveste score fra oss. Dette til tross for flotte rom og service. Det går ikke an å sove i festbråket fra utestedene utenfor hotellet, og det selv fra tredje etasje. Når en må pine seg ufrivillig igjennom en to timers lang piano konsert med vidt repertoar fra Tore tang til jolene så blir det for gale. Her er det bare en ting å si; enten må man joine festen eller så må man styre laaaangt unna!

Takk, Nina S
Malla Holden, General Manager på Clarion Collection Hotel Amanda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2021

Hei dere,
Regeringen letter på restriskjoner, og det betyr at nattelivet har våknet til. Vi har hatt den veldig fint en god stund nå, så ja
Nå skal vi ikke være diffuse lengre, men si klart i fra om at vi har et natteliv her på kaien.
Men ikke glem, vi har selvsagt rom som vender inn mot bakgård som verner om musikk, og heldigvis har vi ikke "åpent" langt på natt alle dager i Haugesund. Så takk for påminnelse, ønsker dere en god sommer :)

Yours Truly
Malla Holden m/team

Anmeldt 4. juni 2021

Hotellet ligger sentralt til på kaia. Vi var veldig godt fornøyd med rommet som hadde god seng, stort og deilig bad med bl.a. fine hygieneprodukter, og alt var veldig rent. Fin frokostbuffet. Vi kommer gjerne tilbake hit.

Takk, Ingeborg56
Anmeldt 31. mai 2021

Var her på jobbreise i mai, sammen med min kone. Veldig hyggelig betjening og god service. Bodde i en junior suite, og det var tipp topp. God kveldsmat og frokost og til tross for at vi hadde rom mot kanalen med uterestaurant og kveldssol... var det ikke noe problem med nattesøvnen. Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, Vacation515152