Priceline
Trip.com
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Koselig hotell på brygga.
Vi bodde på Helan og Halvan i Brooklyn-rommet. Litt mye støy fra gaten, men ellers veldig fornøyde. Rett på bar og restaurant stripa. God frokost, og koselig uteservering. Veldig hyggelig betjening og kveldsmat inkludert. Hotellet anbefales.

Takk, astrido930
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Middels frokost, har forbedrings potensiale, lite stekt bacon, tørr eggerøre og tørre pannekaker. Ikke renhold av rom pga mye å gjøre. Fine rom, topp beliggenhet, dårlig norsk på enkelte i resepsjonen. Greit hotell men ikke noe mer.

Takk, MetteVJK
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Familie på fire med hund og bil
Kjempe fornøyd med service, renhold, tilgang på håndklær og mulighet for parkering mot betaling.
Deilige senger, rikholdig frokost og kveldsmat.
Vi kommer gjerne igjen, store som små!

Takk, benedictea768
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig hotel sentralt beliggende på bryggepromenaden i Haugesund. Rikholdig frokost og variert kveldsmat. Flott utsikt til vannet fra hyggelig rom. Kommer til å bo der neste gang jeg skal til Haugesund. Hyggelige ansatte som yter god service.

Dato for oppholdet: desember 2020
3  Takk, kjernesvitsj
Anmeldt 8. juli 2021

Slitent hotell, lite inspirerende resepsjonsområdet og bar. Luktet innestengt og av røyk. Samme person skulle håndtere både resepsjon og bar, noe som funket dårlig. Det satt ei og jobbet i resepsjonen, men hun hadde ingen intensjon om å hjelpe gjestene. Generelt veldig dårlig drevet. Rommet vårt var så slitent, at det var ekkelt. Hodegavlen på senga var ufyselig. Finn et annet hotell i denne byen.

1  Takk, BirgitBr