FindHotelUSD 183
Anmeldt 8. august 2021

Hotellets beliggenhet nede på bryggekanten og rom med utsikt over sundet er flott, men dette medfører også mye støy fra "barstripa" og gjestehavna. Med lite imøtekommende personale, svært begrenset frokost og et servicenivå som virker som er på et absolutt minimum, spør en seg hvorfor dette hotellet kalles et Clarion Collection hotell. Resepsjonister som ikke hilser når gjestene går forbi om morgenen, frokost uten tilbud om f.eks. grove rundstykker, frokostsal der en må spørre flere ganger før tomme juiceautomater fylles opp, samt flere småreparasjoner som burde vært foretatt på rommet var irriterende mangler som bør rettes opp før man vurderer dette hotellet igjen. Fikk aldri noen genuin koselig følelse av hygge, slik Clarion beskriver at jeg skal oppleve på et Collection hotell.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, torerikp
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Koselig hotell på brygga.
Vi bodde på Helan og Halvan i Brooklyn-rommet. Litt mye støy fra gaten, men ellers veldig fornøyde. Rett på bar og restaurant stripa. God frokost, og koselig uteservering. Veldig hyggelig betjening og kveldsmat inkludert. Hotellet anbefales.

Takk, astrido930
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Middels frokost, har forbedrings potensiale, lite stekt bacon, tørr eggerøre og tørre pannekaker. Ikke renhold av rom pga mye å gjøre. Fine rom, topp beliggenhet, dårlig norsk på enkelte i resepsjonen. Greit hotell men ikke noe mer.

Takk, MetteVJK
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Familie på fire med hund og bil
Kjempe fornøyd med service, renhold, tilgang på håndklær og mulighet for parkering mot betaling.
Deilige senger, rikholdig frokost og kveldsmat.
Vi kommer gjerne igjen, store som små!

Takk, benedictea768
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig hotel sentralt beliggende på bryggepromenaden i Haugesund. Rikholdig frokost og variert kveldsmat. Flott utsikt til vannet fra hyggelig rom. Kommer til å bo der neste gang jeg skal til Haugesund. Hyggelige ansatte som yter god service.

Dato for oppholdet: desember 2020
3  Takk, kjernesvitsj