TripadvisorUSD 166
Travelocity
Expedia.comUSD 166
FindHotel
Anmeldt 8. september 2021

Vi trengte en overnatting på vei til konfirmasjon. Ankom sent på fredagskvelden, noe som gikk helt fint da vi også hadde gitt beskjed om dette til hotellet.
Vi hadde bestilt rom til 4, hvor 2 er barn og opplyst alder i bestillingen. Vi ble likevel tildelt et rom som lå rett over nattklubben som spilte LIVE musikk til langt på natt. Dette var litt uheldig.
Vi er ellers fornøyd med innsjekk, renhold og en deilig frokost.

Romtips: Rom uten utsikt er nok roligere i helgene når nattklubben har LIVE musikk.
Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Redbella
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Har bodd her flere ganger tidligere, og anbefaler dette hotellet. Kveldsbufeten er variert og velsmakende og hyggelig betjening både i resepsjon og spisesal. Pene og rene rom med gode senger. Beliggenhet rett på kaien med flere restauranter 20-50 meter unna.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, alfmagne
Anmeldt 8. august 2021

Hotellets beliggenhet nede på bryggekanten og rom med utsikt over sundet er flott, men dette medfører også mye støy fra "barstripa" og gjestehavna. Med lite imøtekommende personale, svært begrenset frokost og et servicenivå som virker som er på et absolutt minimum, spør en seg hvorfor dette hotellet kalles et Clarion Collection hotell. Resepsjonister som ikke hilser når gjestene går forbi om morgenen, frokost uten tilbud om f.eks. grove rundstykker, frokostsal der en må spørre flere ganger før tomme juiceautomater fylles opp, samt flere småreparasjoner som burde vært foretatt på rommet var irriterende mangler som bør rettes opp før man vurderer dette hotellet igjen. Fikk aldri noen genuin koselig følelse av hygge, slik Clarion beskriver at jeg skal oppleve på et Collection hotell.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, torerikp
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Koselig hotell på brygga.
Vi bodde på Helan og Halvan i Brooklyn-rommet. Litt mye støy fra gaten, men ellers veldig fornøyde. Rett på bar og restaurant stripa. God frokost, og koselig uteservering. Veldig hyggelig betjening og kveldsmat inkludert. Hotellet anbefales.

Takk, astrido930
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Middels frokost, har forbedrings potensiale, lite stekt bacon, tørr eggerøre og tørre pannekaker. Ikke renhold av rom pga mye å gjøre. Fine rom, topp beliggenhet, dårlig norsk på enkelte i resepsjonen. Greit hotell men ikke noe mer.

1  Takk, MetteVJK