Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Bra og billig overnatting i sentrum. 3 min og gå til brygga med alle utestedene. Rett ved gågata. Meget hyggelig betjening. Ok fasiliteter. Ok frokost og de tilbyr også et enkelt kveldsmåltid i romprisen.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, detvardasombare
Anmeldt 4. september 2018

Et enkelt og greit hotel Her er alt du behøver for overnatting, til en god pris Kveldsmat er inkludert i prisen, og det er flott. God frokost også. Rommet var stort og fint. Vi ble posetivt overrasket over hvor fine og store rommene var, og hvor bra hotellet var, for utenpå synest vi hotellet så litt «slitent» og umoderne ut. Men det var altså bare utenpå. Vi hadde bare en natt på dette hotellet, men har ingen betenkeligheter med å anbefale dette til andre, og skulle vi komme tilbake til Haugesund kan det godt vere vi bestiller her igjen. Litt vanskelig med parkering, fullt utenfor hotellet, men fant en plass litt unna.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Inger Marie E
Anmeldt 9. juli 2018

Anbefales!....
Særdeles sentral beliggenhet midt i sentrum. Hyggelig eier og ansatte. Gode rom med bra senger. Fin frokost.
Handlegaten /gågaten ligger bare noen minutter unna. Hotelet ligger i samme gate, Haraldsgaten.
Vi har bodd på dette hotelet flere ganger. Alltid meget godt fornøyd med å bo på Hotel Neptun i Haugesund.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Indstrand
Anmeldt 18. juni 2018

Rimelig og greit hotell med sentral beliggenhet i rolig strøk av byen. Rommene er rene og pene. Hyggelig betjening og god sørvis. Frokosten er veldig bra. Skal du på filmfestivalen er hotellet midt i blinken - 2 min. fra Edda kino. Har bodd her i august hvert år siden år 2000.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, ToreDyMy
Anmeldt 27. april 2017 via mobile enheter

Meget bra hotelKveldsmat og frokost er inkludert
Meget hyggelig betjening
Hotellet ligger midt i sentrum av Haugesund med kort vei til alle severdigheter. Eneste som lav være problematisk er parkering utenfor hotellet. Parkeringsvaktene passer på hvist man ikke har betalt, men det er fri parkering etter kl.16.oo til kl. 0.8.00 om morgenen.
Kan anbefales

Dato for oppholdet: april 2017