FindHotelUSD 139
eDreamsUSD 139
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Lavbudsjetthotell, men frokosten er det eneste som var av lav kvalitet. Stort rom, alt funker og resepsjonistene yter service langt over det jeg forventer på norske hoteller. Gode tips til parkering og bespisning. Dette er dessuten første gang jeg har blitt tilbudt å få bagasjen båret til rommet. Kommer gjerne igjen!

2  Takk, andersk484
CIC Hospitality, Owner på Sure Hotel By Best Western Haugesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei Anders,

tusen takk for din tilbakemelding!
Vi har nå heldigvis lov til å servere en fantastisk buffèt igjen, noe vi alle er glade for.

Det er veldig hyggelig at du har rost vårt personalet, vi er veldig stolte av de alle som har lagt inn en fantastisk innsats i en vanskelig tid.

Som du nevner er vi et prisvennlig hotell med effektive løsninger, men vi skal alltid være tilgjengelig for gjestene våres.

Anmeldt 8. juli 2020

Bodde to netter på dette hotellet i juni og var ikke helt fornøyd. Beliggenheten er god og takterassen i fjerde etasje er fin. Rom og fellesarealer bar noe preg av slitasje og resepsjonen var betjent et par timer om dagen. Frokosten var dårlig, det var en pose med et par smørbrød og frokostrommet var ubetjent. Med litt opppussing og mere personale kan dette igjen bli et brukbart hotell. Til så skjer syns jeg 650 kr natten for enkeltrom er i drøyeste laget!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, terjer_12

Hei Terjer,

tusen takk for at du delte din tilbakemelding med reisende over hele verde!

Som du nevner har vi gode fasiliteter på hotellet som feks. takterrassen.
Vi holder på å renovere samtlige rom til et nordisk og rent design, vi håper du vil komme tilbake for å prøve oss.
I tillegg kan jeg informere om at frokostbuffet og bemanning er tilbake til mer normale forhold.

Anmeldt 10. juli 2019

Vi hadde behov for en enkel overnatting, og valgte Neptun. Hotellet ligger sentralt i Haugesund i rolig strøk. Det er et enkelt eldre hotel med meget hyggelig betjening. Gode senger, rent og helt grei frokost. Akkurat det en har behov for når en ikke behøver en mengde fasiliteter. Good value for the money! Kombinasjonen lav pris og god søvn med påfølgende frokost gir god score.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, TrondB183
Anmeldt 14. juni 2019

Best Western hotel Neptun var en fin, sentral og rimelig løsning da vi skulle finne oss en familietur i pinsen. Med rullator var det noen utfordringer med trapper og avsatser, men vi klarte oss. Eldre bygning med fine enkle rene rom, og hyggelig personale.

Romtips: Flott utsikt fra terrassen i 4 etg
Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Jan Olav M
Anmeldt 15. april 2019 via mobile enheter

Vi bodde en natt på hotellet, hadde to rom i 4 etasje. Begge rommene var romslige, gode senger og sengetøy, og to gode lenestoler på hvert rom.

Bad: lite men rent, vannet renner der det skal i dusjen, god stråle i dusjhodet. Hårføner og såpe/shampo er på plass.

Frokosten var mer enn grei nok, nydelig eggerøre og glovarme kokte egg. Godt utvalg i brød og pålegg.

Veldig hyggelig personale, bra service! Vi kommer gjerne igjen en annen gang.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, MElisabeth