Lol.travelUSD 123
Anmeldt 25. juli 2021

Beliggenheten til hotellet er bra. Har ikke egen parkering men dette er ikke noe problem, det er en sentral parkeringshus i nærheten og det er heller ikke vanskelig til å finne parkeringsplass i gatene. Frokosten var bra men...den var bare fra kl. 7 til kl. 9. Dette synes vi var litt kort, særlig i ferietiden.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, cornelisb796
Sure Hotel Haugesund, Other på Sure Hotel By Best Western Haugesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2022

Hei!

Takk for din tilbakemelding! Det er hyggelig å høre at du hadde det bra på Sure Hotel Haugesund.
Frokostservering i helgene har blitt forlenget fram til kl.10:00 :)

Du er hjertelig velkommen å besøke oss igjen!

---
Med vennlig hilsen,
Evelina

Anmeldt 28. april 2021 via mobile enheter

Flotte rom, god mat, mulig å lage matpakke til atbeidsdagen, og ikke minst superkoselige resepsjonister! Alle her er trivelige, serviceminded og har god lokalkunnskap. Pluss for billig middag på kvelden!
Bodde her i 8 døgn, kunne ikke vært mer fornøyd. Valeriana i resepsjonen fortjener ekstra ros, super service! ☺️

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, G6026HHlisaf

Hei!

Varmt og hjertelig takk for særdeles hyggelig tilbakemelding fra deres opphold hos oss. Fantastisk gøy å lese at alt var så vellykket. Du er hjertelig velkommen tilbake!

---
Med vennlig hilsen,
Evelina

Anmeldt 17. mars 2021

Det var en helt ok seng, og det var helt ok sovekvalitet. Litt labyrint følelse i gangen, men til såpass lav pris må en kompensere. Badet luktet så vondt jeg rygget ut. Veldig skuffet. Lukten kunne anes inn til sengen, og ga en dårlig totalopplevelse.

Dato for oppholdet: mars 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, janneaustestad
CIC Hospitality, Eier på Sure Hotel By Best Western Haugesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2021

Hei Johannes, tusen takk for din tilbakemelding.
Din opplevelse hos oss er ikke det vi ønsker at våre gjester skal ha.
Jeg håper du opplevde situasjonen som bedre ved bytte til et annet rom.

Vi ønsker deg velkommen tilbake på et senere tidspunkt.

Anmeldt 30. desember 2020

Vi ankom hotellet ganske sent. og ble tatt imot av serviceinnstilt resepsjonist. Vi fikk tildelt et stort rom som var nyoppusset og vi var tydeligvis første som bodde der etter oppussingen. Rommet var såpass stort at kanskje det kunne vært suite i enkelte andre hoteller.

Det luktet ganske nyoppusset, og for noen kan det være et problem men gikk greit for vår del.

Badet var ganske lite. Ble litt overrasket over at man ikke hadde pusset opp det i så stor grad.

Frokosten varen pakke med brødskiver og juice, dvs begrenset.

Fikk hotellet ganske billig så det var grei valuta for pengene, men har ved senere anledning ikke fått samme pris og da blir det uaktuelt å bo der siden man ikke får samme valuta.

Rolig beliggenhet.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Adil S
CIC Hospitality, Owner på Sure Hotel By Best Western Haugesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2021

Hei,

tusen takk for din tilbakemelding.
Som du nevner har hotellet nylig pusset opp samtlige hotellrom.
Frokosten har vært redusert enkelte dager i slutten av desember på grunn av et svært lavt belegg, men allikevel holdt åpent for å tilby et overnattingsalternativ i Haugesund.

Våre priser er dynamiske som styres etter tilbud og etterspørsel som resten av markedet i Haugesund.

Anmeldt 19. desember 2020 via mobile enheter

Kom frem på hotellet rundt 19:00 tiden til en ubemannet resepsjon. Kommer inn på tildelt rom hvor jeg umiddelbart blir lite fornøyd med standaren.

Hotellrommet er meget slitt med store hakk og bruksmerker i gulvet. Det ser skittent ut.
Sengen bærer preg av mange år med hotellgjester. Denne var ikke noe god og man faller ned i midten av sengen hvis man har dobbeltseng.

Prøvde å ordne opp med hotellet da jeg sendte en Mail med bilder hvor jeg ga positiv kritikk. De innrømmer da at rommet har stått ubrukt lenge og renholdet er deretter. De ønsker ikke å gjøre opp etter seg, da jeg ikke ringte krise telefonen til hotellet for å fortelle at rommet var møkkete. Som forklart til hotellet; de opplyser at telefonnummeret er ved en nødssituasjon.

Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, Prebenolsen

Hei Preben,

Først av alt ønsker jeg å takke for din utfyllende tilbakemelding. Vi viser til korrespondanse med hotellets leder for evt ytterligere dialog.

Med ønske om et godt nyttår!