Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Priceline
ZenHotels.comUSD 176
Anmeldt 15. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde dårlig opplevelse på vårt opphold, gammelt slitt rom/ leilighet. Soverom uten vindu, varmt og fælt. Vi bestilte litt større enn Standard og det fekk vi ikkje. Meget skuffende rom, varmt på badet og manglet både håndkle og shampoo/ balsam var ikkje på rommet...
Har klaget å sku få ein rabatt på neste opphold, men det syns eg blir for dårlig... for det frister ikkje å komme tilbake.

Velg eit anna hotell i Haugesund.

Romtips: Ikkje velg dette hotellet
Takk, MelissaK790
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Velger aldri dette hotellet igjen. Personalet og frokost var ok. Rommet ba jeg om å få bytte, men de var fulle. Ett stort slitt rom uten oppgraderinger. Vegg til vegg tepper. Slitt og vemmelig sofa. Varmt og umulig å få kjølt ned rommet da sengen befant seg i ett tileggsrom. Har i ettertid blitt anbefalt hotell maritim.

Reisetype: Reiste alene
Takk, linea2014
Sindre Huus Stensland, Daglig leder på Thon Hotel Saga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2021

Hei, og takk for din tilbakemelding.
Først og fremst er det hyggelig at du fant vårt personal og frokost iht dine forventninger. Når det gjelder hotellrommet, er det slik at vi dessverre fortsatt har noen eldre rom igjen. Likevel renoverer vi rom årlig, og vi tilstreber alltid at våre discovery medlemmer får denne type oppgradering av nyere standard. Når det gjelder varme på rom, så er det dessverre slik at det er vanskelig å holde temperaturen nede når det er veldig varmt ute. Dette på grunn av at det dessverre ikke er vanlig med aircondition på hotell i Norge. Håper vi får anledning til å ønske deg velkommen til oss ved en senere anledning, og send meg gjerne en e-post(sindre.stensland@olavthon.no) direkte, slik at jeg får sett til at du får bo på et av våre nyre hotellrom.

Anmeldt 24. november 2020 via mobile enheter

Bodde på rom 423 én natt. Da jeg låste meg inn på rommet kjente jeg med en gang at det var ubehagelig varmt der inne. Prøvde derfor å skru ned varmen på radiatorovnen. Usikker på hvilken vei som var varmere/kaldere prøvde jeg begge deler. Når jeg skrudde gikk "hjulet" bare rundt og rundt. Vinduet sto allerede oppe da jeg kom og kan kun åpnes øverst på gløtt, så det hjalp ikke stort på å få ned varmen. Uansett hva jeg prøvde fikk jeg ikke ned varmen, som tydeligvis stod på det varmeste. Ovnen var for varm til å ta på. Var nede i resepsjonen flere ganger for å si ifra. Fikk beskjed om at jeg måtte bruke mer makt og å være tålmodig. Den ene gangen ble resepsjonisten med opp og prøvde selv å skru på den, men han fikk det heller ikke til. Han sa han ikke turde ta mer i i fare for at hele radiatoren kunne bli ødelagt og det kom til å fosse vann osv. Videre sa han at dette måtte han ta tak i neste dag, slik at det ble fikset før noen andre kunne bo der, for som han sa; det var jo ulevelig for folk å sove i den temperaturen. Mer kunne ikke han gjøre. Fikk ikke tilbud om å bytte rom. Hadde tenkt å bli i Haugesund et ekstra døgn, snakket derfor med resepsjonen morgenen etter om avslag i pris for oppholdet, med da også samtidig bytte av rom. Fikk tilbud om 300 kr i avslag på ny natt. Men dette takket jeg nei til, da jeg syntes tilbudet var for dårlig.

Dato for oppholdet: november 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, 01234567899
Anmeldt 6. november 2020

Hyggelig personale, følte oss velkomne da vi kom. Godt med håndsprit i resepsjonen. Rommet var greit nok, litt gammeldags, men rent overalt, senga var god, men litt for lite bad.
Super beliggenhet midt i byen, kort vei til restauranter og butikker. Ingen parkering ved hotellet, må bruke offentlig parkeringshus like i nærheten. Billig parkering.
Det beste ved oppholdet, var frokosten. La også merke til utrolig god rengjøring mellom bordsetninger.
Dårlig aircondition.

Romtips: Trafikken utenfor startet tidlig på morgenen. Ved en eventuell neste gang, vil jeg be om rom på andre siden.
Dato for oppholdet: november 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Inspire271571
Anmeldt 2. september 2020

Betjeningen var hyggelig, men jeg kunne ønsket at de var litt mer imøtekommende. Fin plassering midt i byen, men rommene er gamle, slitte og trenger sårt til en oppussing. Frokosten var helt på det jevne, hverken mer eller mindre enn det man kan forvente.

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Trymon
Sindre Huus Stensland, Daglig leder på Thon Hotel Saga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Hei, og takk for din tilbakemelding!
Veldig hyggelig at du fant vår beliggenhet som fin, og ikke minst at vårt personell var hyggelig.
Send meg gjerne en mail på dette med imøtekommende, slik at vi kan få en noe mer forståelse for hva du legger i dette(sindre.stensland@olavthon.no). Vårt mål er å gi den beste servicen til alle våre gjester. Vi har også en stor andel av våre hotellrom som allerede er oppusset. Ved neste anledning hos oss, be oss gjerne om å få et av disse.
Med vennlig hilsen
Sindre Stensland