Thon Hotel Saga(Haugesund)
  • Gratis parkering
Banken Hotel(Haugesund)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
ClarionCollection
  • Bar/lounge
Alvegarden Gjestehus(Haugesund)(Mye for pengene!)
Se tilbud
Haraldshaugen Camping(Haugesund)(Mye for pengene!)
Anmeldt 14. november 2017

Buffeten åpnet kl 18.00 ble vi opplyst,så vi bestillte bord til kl18.30! !Ankom kl 18.25,men ble bedt om å komme igjen"om en stund",pga. at buffeten ikke var klar!20 min senere troppet vi opp igjen....buffeten så likedan ut,men vi fikk da et bord! Ba om at plastfolien ble fjernet fra påleggsfatene,pluss at vi måtte gi beskjed om at det ikke var greit å spise middag på små frokosttallerkner!!Det ble da hentet en person,som låste opp/dro fram/plugga i et skap med middagstallerkener,og sa"sånn!!",før hun gikk!
Her er hva "Den Store Julebuffeten " besto av! TOTALT !!!!

Kald buffet: Laks,3 sorter pålegg,1 liten" dessertskål" med hakka rødløk,1 samme str. skål med majones eller kanskje det var rømme....(smakte det ikke),et stk. grovt brød og en skål smør! Null annet tilbehør!!!

Varm buffet:Lutefisk/erterstuing/baconfett,ribbe,pinnekjøtt/kålrotstappe,poteter,tykk sennepsaus,brun saus! Er dette en julebuffet??? Syns ikke vi er storforlangende når vi savnet surkål/smelta fett/rødbeter/sylteagurk osv. til middagen!Kanskje til og med noen medisterkaker....For ikke å snakke om laks og pålegget...kunne vært godt med litt eggerøre feks. ..... skuffet kansellerte vi middagen ,og vandret et godt stykke bort på kaipromenaden!Der storkoste vi oss i koslig og lun stemning,med fantastisk mat med alt av tilbehør!

Frokosten på Scandic var som den alltid er,meget god og innbydenede!Men oppholdet skuffet!

• Opphold: november 2017, reiste som et par
Takk, Eli Regine L
Astrid Helen O, Front Office Manager på Scandic Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mai 2018

Hei Eli Regine.

Tusen takk for at du tok deg tiden til å skrive en vurdering om oss etter deres opphold. Vi er så takknemlige for at du forteller til oss når noe ikke er som det skal være, og som vi alle kan se - her har vi virkelig ikke levert etter vår kvalitet. Jeg er ganske sikker på at vår F&B manager tok kontakt med deg i kort etterkant av dette oppholdet og fikk fikset opp. Om dette ikke stemmer, så ta gjerne direkte kontakt med meg igjen på: aho@hotelmaritim.no slik at vi får fikset opp!

Vi håper virkelig å få se dere igjen hos oss ved senere anledninger.

Anmeldt 12. november 2017

Hotellet ligger sentralt i Haugesund, frokosten er god, og den drar opp. Hotellet framstår som nedslitt og gammelt, og trenger desperat en oppussing. Når jeg sammenlikner prisene med nærmeste konkurrent, taper dette hotellet, for det er ikke annet enn frokosten som trekker opp.

• Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Gkvam1

Kjære gjest.

Tusen takk for din tilbakemelding etter deres besøk hos oss. Så flott at dere syntes vår frokost trekker opp, for både maten og ikke minst det fantastiske personalet som serverer dette måltidet hver eneste morgen fortjener virkelig honnør! Vi har 311 rom, og noen av disse er desverre eldre enn andre. Når våre gjester ikke er fornøyd med noe, så setter vi virkelig pris på å få høre om det der og da. Det er den eneste måte vi kan klare å se om vi har en løsning og ikke minst få gleden av å gjøre oppholdet så bra som overhode mulig for våre gjester. Kanskje vi hadde hatt en billig oppgradering tilgjengelig hvor du kunne fått utsikt mot sjøen og balkong?
Håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommmen tilbake igjen til oss ved flere anledninger.

Anmeldt 7. november 2017 via mobile enheter

Hotellet er pent og rent. Hadde enkeltrom, dette var svært lite. Deilig frokost. Men:? Bestilte rom med balkong for å kunne ta en røyk, men det viste seg å være ulovlig! What’s the point med balkong da..? Skuffet.

Opphold: oktober 2017, reiste alene
1  Takk, Marianne B

Hei Marianne.

Så kjekt at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Hyggelig å høre at du satt pris på vår prisbelønte frokost som vi er veldig stolt over! I hensyn til mange av våre ikke-røykende gjester så er det bare noen balkonger det er tillatt å røyke på. Her skulle vi så svært gjerne du tok kontakt med resepsjonen angående din skuffelse så hadde vi fikset et nytt rom til deg hvor røyking er tillatt. Husk gjerne det, at samme hvilket hotell du er på besøk på, så ta kontakt med personellet om det er noe som du ikke synes er greit, de vil alltid gjøre sitt ytterste for å få ordnet en løsning på det.

Håper svært gjerne vi kan få ønske deg velkommen tilbake igjen til oss ved flere anledninger - og skriv gjerne at du røyker i kommentarfeltet så har vi funnet ønsket rom til deg før ankomst.

Anmeldt 30. oktober 2017

• Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise

Anmeldt 30. oktober 2017

Sentral plassering, god service og smilende ansatte, god frokost. Koselig pianobar og hyggelig stemning generelt på hotellet. Anbefaler rom med utsikt og balkong, det er verdt den lille ekstra summen.

• Opphold: oktober 2017, reiste alene
Takk, Maren R

Hei Maren.

Tusen takk for svært hyggelig tilbakemelding etter deres opphold hos oss på Scandic Maritim. Det setter vi veldig pris på! Det er alltid stas å få videreformidlet fornøyde gjester sin opplevelse til vårt unike personell.

Håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake igjen til oss ved flere anledninger.