Anmeldt 24. november 2017

Hotellet er dyrt, gammelt, utdatert, men god frokost.

Hotellet er nærmere er ungdomsherberg/motell i standard, men har som sagt en god frokost. Haugesund er nok preget av en dårlig konkurranse og få hoteller som gjør at prisen er ekstrem i forhold til det du får. Rommene er gamle og rengjøringen er heller ikke god.

• Opphold: november 2017, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, anorwegiantravler
Astrid Helen O, Front Office Manager på Scandic Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2018

Kjære gjest.
Tusen takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding etter deres opphold hos oss. Så hyggelig at du fikk nyte vår prisbelønte frokost, den er vi riktig så stolt over å servere til alle våre gjester hver eneste morgen. Av våre 311 rom så har vi noen få rom som er eldre enn andre, men flertallet og våre fellesområder er nå nylig oppusset til stor glede for våre gjester. Pris følger etterspørsel så om det er stor etterspørsel i byen så vil dessverre også prisene stige deretter. Til vanlig er vi en by med relativ gode priser mot våre kunder, men det er selvsagt perioder hvor byen er tilnærmet fullbooket som vil gi økning i pris. Det beste er alltid å booke tidlig da kan en både nytte gode rabatter på "save" bookinger og at prisen øker til mer bellegg det blir på hotellet. Håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake igjen til oss en annen gang også. Mvh Astrid Helen Ove - Resepsjonssjef

Anmeldt 20. november 2017

• Opphold: november 2017, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 19. november 2017 via mobile enheter

En god opplevelse å komme på romme som hadde havutsikt! Etter en god natt søvn våkne opp å gå ned i frokostsalen å spise en fantastisk frokost!

Hotellet ligger sentralt med gåavstand til både shopping og spisesteder.

Parkering var også rett utenfor hotellet!

Opphold: november 2017, reiste med venner
Takk, Thomas J

Hei Thomas
Tusen takk for at du tok deg tiden til å skrive en så hyggelig tilbakemelding etter ditt opphold hos oss på Scandic Maritim. Det er en fryd å lese at våre gjester har nytt oppholdet sitt hos oss, både med havutsikten og ikke minst vår prisbelønte frokost. Vi håper vi kan få ønske deg velkommen tilbake igjen til oss ved flere anledninger.

Anmeldt 14. november 2017

Buffeten åpnet kl 18.00 ble vi opplyst,så vi bestillte bord til kl18.30! !Ankom kl 18.25,men ble bedt om å komme igjen"om en stund",pga. at buffeten ikke var klar!20 min senere troppet vi opp igjen....buffeten så likedan ut,men vi fikk da et bord! Ba om at plastfolien ble fjernet fra påleggsfatene,pluss at vi måtte gi beskjed om at det ikke var greit å spise middag på små frokosttallerkner!!Det ble da hentet en person,som låste opp/dro fram/plugga i et skap med middagstallerkener,og sa"sånn!!",før hun gikk!
Her er hva "Den Store Julebuffeten " besto av! TOTALT !!!!

Kald buffet: Laks,3 sorter pålegg,1 liten" dessertskål" med hakka rødløk,1 samme str. skål med majones eller kanskje det var rømme....(smakte det ikke),et stk. grovt brød og en skål smør! Null annet tilbehør!!!

Varm buffet:Lutefisk/erterstuing/baconfett,ribbe,pinnekjøtt/kålrotstappe,poteter,tykk sennepsaus,brun saus! Er dette en julebuffet??? Syns ikke vi er storforlangende når vi savnet surkål/smelta fett/rødbeter/sylteagurk osv. til middagen!Kanskje til og med noen medisterkaker....For ikke å snakke om laks og pålegget...kunne vært godt med litt eggerøre feks. ..... skuffet kansellerte vi middagen ,og vandret et godt stykke bort på kaipromenaden!Der storkoste vi oss i koslig og lun stemning,med fantastisk mat med alt av tilbehør!

Frokosten på Scandic var som den alltid er,meget god og innbydenede!Men oppholdet skuffet!

• Opphold: november 2017, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, EliRegineL
Astrid Helen O, Front Office Manager på Scandic Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mai 2018

Hei Eli Regine.

Tusen takk for at du tok deg tiden til å skrive en vurdering om oss etter deres opphold. Vi er så takknemlige for at du forteller til oss når noe ikke er som det skal være, og som vi alle kan se - her har vi virkelig ikke levert etter vår kvalitet. Jeg er ganske sikker på at vår F&B manager tok kontakt med deg i kort etterkant av dette oppholdet og fikk fikset opp. Om dette ikke stemmer, så ta gjerne direkte kontakt med meg igjen på: aho@hotelmaritim.no slik at vi får fikset opp!

Vi håper virkelig å få se dere igjen hos oss ved senere anledninger.

Anmeldt 12. november 2017

Hotellet ligger sentralt i Haugesund, frokosten er god, og den drar opp. Hotellet framstår som nedslitt og gammelt, og trenger desperat en oppussing. Når jeg sammenlikner prisene med nærmeste konkurrent, taper dette hotellet, for det er ikke annet enn frokosten som trekker opp.

• Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Gkvam1

Kjære gjest.

Tusen takk for din tilbakemelding etter deres besøk hos oss. Så flott at dere syntes vår frokost trekker opp, for både maten og ikke minst det fantastiske personalet som serverer dette måltidet hver eneste morgen fortjener virkelig honnør! Vi har 311 rom, og noen av disse er desverre eldre enn andre. Når våre gjester ikke er fornøyd med noe, så setter vi virkelig pris på å få høre om det der og da. Det er den eneste måte vi kan klare å se om vi har en løsning og ikke minst få gleden av å gjøre oppholdet så bra som overhode mulig for våre gjester. Kanskje vi hadde hatt en billig oppgradering tilgjengelig hvor du kunne fått utsikt mot sjøen og balkong?
Håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommmen tilbake igjen til oss ved flere anledninger.