Gratis avbestilling frem til 03.10.21
Destinia.com
Gratis avbestilling frem til 30.09.21
FindHotelUSD 174
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Bare å konkludere, dette er IKKE bra nok. God frokost veier ikke opp for elendige rom. Kvalitet på lik linje med brakkerom i militæret. Riktig nok rimelig rom, men 900,- for dette er ikke holdbart.
Som eksempel betalte jeg 1100,- for et strøkent hotell mitt i Bergen. (Oleana)
Blir ikke flere opphold her for min del.

Takk, arildonessolini
Astrid Helen O, Front Office Manager på Scandic Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2019

Hei Arild.
Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk hos oss og ikke minst hyggelig at du likte vår prisbelønte frokost som vi selvsagt er veldig stolt over. Vi må beklage for opplevelsen din med rommet. Nå vet vi desverre ikke hvilket rom du har bodd på, men om mine antakelser er korrekte så er det akkurat disse rommene som blir pusset opp akkurat nå. Håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake igjen til oss.

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Det sies at dette er Haugesunds beste hotell? Da må det stå dårlig til her! Fryktelig kjedelige rom - null atmosfære .... stygge fargevalg! Etter å ha byttet rom (bråk i vannsystemet) fikk jeg et nytt rom! Beklager Maritim! Dette ser ut som et besøksrom på en institusjon - med litt ville gardiner! Det skal så lite til å skape gode omgivelser..... huff!
Naustet restaurant var meget bra - og serviceinnstillingen til piken i resepsjonen var upåklagelig .

1  Takk, 400lisbeth

Kjære gjest.
Tusen takk for din tilbakemelding etter deres besøk hos oss. Her skulle vi veldig gjerne visst hvilke rom du har bodd på slik at vi kunne tatt dine gode meninger til vurdering :) Veldig hyggelig at du fikk en god opplevelse på Naustet og ikke minst fikk oppleve god service fra en av våre fantastiske staff medlemmer. Håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake igjen til oss.

Anmeldt 24. oktober 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 23. oktober 2018

Perfekt beliggenhet ved sjøen. Fine rom og gode senger. Nydelig frokost med beste service. Prøv Naustet, fantastisk mat. Dette hotellet Anbefales. Personalet topp og behjelpelig med det meste. Her føler du deg som hjemme

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 600ingunn

Kjære gjest.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding etter deres besøk hos oss på Scandic Maritim. Ingenting varmer hotellhjertet vårt mer enn når våre gjester sier at de har følt seg som hjemme. Tusen takk :) Håper vi kan få gleden av å ønske dere velkommen hjem igjen til oss ved senere anledninger også.

Anmeldt 23. oktober 2018

Et av Norges beste hotell med fantastisk mat og med topp service i alle ledd. Har vært gjest mange ganger og kommer aldri til å velge noe annet hotell i Haugesund (men må ha rom mot sjøen) Har du tid så bestill bord på Naustet Spiseri som er en av hotellets 4 restauranter. Her er mat, atmosfære/stemning og service ubeskrivelig bra.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, oopedal

Kjære gjest
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemeldinge etter deres besøk hos oss på Scandic Maritim. Det er jo en fryd for hotellhjertene våre å lese slike gode ord fra våre gjester. Tusen takk :) Vi gleder oss allerede til å ønske dere velkommen tilbake igjen til oss.