Destinia.com
Gratis avbestilling frem til 12.08.21
Booking.comUSD 241
FindHotelUSD 241
Anmeldt 5. november 2018

Litt blandet inntrykk. Vi var heldige og fikk et fint rom til en god pris - noe som selvsagt var positivt. Dessverre var det lekkasje i vasken på badet slik at vannet rant ut på gulvet, noe som var veldig irriterende. Da vi meldte fra i resepsjonen om dette skulle de sende en reparatør for å ordne dette - men ingen kom selv om jeg var bedt om å vente på denne. Frokosten er et kapittel for seg, med sin veldig høye standard og unike utvalg. Dessverre gikk det stadig tomt for essensielle ting som bacon, melk etc. og disse ble ikke fylt opp selv om det var midt under frokosten, og var fremdeles ikke fylt opp da vi forlot frokostsalen. Var også litt skuffet over skitne toaletter i resepsjonens garderobe, og fulle askebegre som fikk stå å stinke ved inngangen uten å bli tømt i hele perioden vi var her. Renhold og orden burde genereltr prioriteres høyere - men rommet var rent og pent.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Gunnar L
Astrid Helen O, Front Office Manager på Scandic Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2019

Kjære Gunnar.
Tusen takk for din tilbakemelding etter deres besøk hos oss. Alltid hyggelig å høre om gjester som har fått fint romtil en fin pris :) Vi har renhold 24 timer i døgnet på hotellet og de prioriterer alltid felles arealer og toalletter. Siden det har vært litt aktivietet i frokosten også slik jeg leser dette så antar jeg at vi har hatt fult hotell og da kan jeg love deg at det har vært aktivetet i alle avdelinger om å jobbe så raskt som mulig for å gjøre alle gjester fornøyd med både service, mat og renhold. Vi beklager at dette gikk ut over kvaliteteten denne gang, og det er heldigvis ikke ofte det skjer. Håper vi kan få gleden av å servere dere frokost igjen ved en senere aneldning også - og da med masse bacon selvsagt :)

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Var invitert på bankett og hotellet sto for mat og drikke. Konseptet var streetfood, så var spent. Måten var veldig god, stort utvalg av alle typer mat, både varm og kald. Stort utvalg av øl og vin , alle typer og smaker. Dessverre negativt at servitøren ikke snakket norsk, dårlig engelsk, og ikke hadde kunnskap om hva hun solgte. Prisen på en flaske 0.33var veldig gøy, kr99. Anbefales å gå i baren,kr75for 0.4.
Koselig lokale, anbefales.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, 483jenst

Kjære Jens.
Tusen takk for tilbakemeldingen din etter streetfood middagen du erfarte hos oss. Dette er jo et ganske stilig konsept som vi arrangerer ved spesielle anledninger / forespørsler, så hyggelig å høre at det falt i smak. Beklagerlig med servitøren som ikke kunne kommunisere med deg, alle våre servitører skal kunne kommunisere på norsk eller engelsk så her har det skjedd noe som ikke kunne skje. Om prisen på en flaske 0,33 var 99,- så var dette spesial øl. Vil tilbyr over 200 forskjellige sorter øl og vanlig standard pils har en lavere pris selvsagt.
Håper du får anledningen til å komme på besøk på andre arrangement hos oss også ved senere anledninger.

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Bare å konkludere, dette er IKKE bra nok. God frokost veier ikke opp for elendige rom. Kvalitet på lik linje med brakkerom i militæret. Riktig nok rimelig rom, men 900,- for dette er ikke holdbart.
Som eksempel betalte jeg 1100,- for et strøkent hotell mitt i Bergen. (Oleana)
Blir ikke flere opphold her for min del.

Takk, arildonessolini

Hei Arild.
Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk hos oss og ikke minst hyggelig at du likte vår prisbelønte frokost som vi selvsagt er veldig stolt over. Vi må beklage for opplevelsen din med rommet. Nå vet vi desverre ikke hvilket rom du har bodd på, men om mine antakelser er korrekte så er det akkurat disse rommene som blir pusset opp akkurat nå. Håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake igjen til oss.

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Det sies at dette er Haugesunds beste hotell? Da må det stå dårlig til her! Fryktelig kjedelige rom - null atmosfære .... stygge fargevalg! Etter å ha byttet rom (bråk i vannsystemet) fikk jeg et nytt rom! Beklager Maritim! Dette ser ut som et besøksrom på en institusjon - med litt ville gardiner! Det skal så lite til å skape gode omgivelser..... huff!
Naustet restaurant var meget bra - og serviceinnstillingen til piken i resepsjonen var upåklagelig .

1  Takk, 400lisbeth

Kjære gjest.
Tusen takk for din tilbakemelding etter deres besøk hos oss. Her skulle vi veldig gjerne visst hvilke rom du har bodd på slik at vi kunne tatt dine gode meninger til vurdering :) Veldig hyggelig at du fikk en god opplevelse på Naustet og ikke minst fikk oppleve god service fra en av våre fantastiske staff medlemmer. Håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake igjen til oss.

Anmeldt 24. oktober 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com