kr 1 990
Frokost inkludert
Strawberry Hotels
kr 2 140
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
kr 1 990
3,0 av 5 boblerRenslighet
3,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Astrid Helen O, Front Office ManagerQuality Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 5. feb. 2019
Kjære gjest.
Tusen takk for tilbakemeldingen etter deres besøk hos oss. Så hyggelig å høre at dere likte vår prisbelønte frokost som vi selvsagt er veldig stolt over :) Vi må selvsagt beklage rommet og vi håper at dere informerte resespjonen om manglene ved utsjekk slik at de fikk meldt om dette videre? Grunnen til at venneparet deres fikk oppgradert rom er vanskelig for oss å si noe om uten å vite navn på dere, men oftest er oppgradering en konsekvens av medlemsskap i Scandic Friends. Til høyere medleemsskap til høyere oppgradering :) Det anbefales selvsagt for alle og er gratis med mange gode fordeler som f.eks. rabatt i restaurantene i helger / skoleferier.
Håper vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake igjen til oss ved en senere anledning også.
kr 2 110
  • StayForLong
  • Algotels
0.7 km fra Quality Hotel Maritim
Treningssenter
Many different cabins to chose from
  • Priceline
2.1 km fra Quality Hotel Maritim
Leilighet
  • eDreams
  • Lol.travel
0.6 km fra Quality Hotel Maritim
Gratis parkering
Lite gjestehus med egen hage
eDreams
  • Lol.travel
2.5 km fra Quality Hotel Maritim
Vio.com
3.3 km fra Quality Hotel Maritim
Se flere hoteller i Haugesund
Anmeldt 12. november 2018

Har bodd her ett par ganger før - og kommer garantert tilbake.Rene pene rom, god seng.Frokosten er det beste du får servert her til lands, stort og fint frokostrom/restaurant.Kjapp enkel og grei innsjekk og utsjekk.

Takk, Venture66597448595
Astrid Helen O, Front Office Manager på Quality Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2019

Kjære gjest.
Tusen takk for veldig hyggelige ord etter deres besøk hos oss på Scandic Maritim. Så utrolig kjekt å se at du likte vår prisbelønte frokost. Vi er pr nå Rogalands beste av alle hoteller, og blant Scandic sine gjester så vant vi nylig å servere Scandic sin beste frokost, og det gjør oss utrolig stolt! Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake igjen til oss.

Anmeldt 5. november 2018

Litt blandet inntrykk. Vi var heldige og fikk et fint rom til en god pris - noe som selvsagt var positivt. Dessverre var det lekkasje i vasken på badet slik at vannet rant ut på gulvet, noe som var veldig irriterende. Da vi meldte fra i resepsjonen om dette skulle de sende en reparatør for å ordne dette - men ingen kom selv om jeg var bedt om å vente på denne. Frokosten er et kapittel for seg, med sin veldig høye standard og unike utvalg. Dessverre gikk det stadig tomt for essensielle ting som bacon, melk etc. og disse ble ikke fylt opp selv om det var midt under frokosten, og var fremdeles ikke fylt opp da vi forlot frokostsalen. Var også litt skuffet over skitne toaletter i resepsjonens garderobe, og fulle askebegre som fikk stå å stinke ved inngangen uten å bli tømt i hele perioden vi var her. Renhold og orden burde genereltr prioriteres høyere - men rommet var rent og pent.

Takk, Gunnar L

Kjære Gunnar.
Tusen takk for din tilbakemelding etter deres besøk hos oss. Alltid hyggelig å høre om gjester som har fått fint romtil en fin pris :) Vi har renhold 24 timer i døgnet på hotellet og de prioriterer alltid felles arealer og toalletter. Siden det har vært litt aktivietet i frokosten også slik jeg leser dette så antar jeg at vi har hatt fult hotell og da kan jeg love deg at det har vært aktivetet i alle avdelinger om å jobbe så raskt som mulig for å gjøre alle gjester fornøyd med både service, mat og renhold. Vi beklager at dette gikk ut over kvaliteteten denne gang, og det er heldigvis ikke ofte det skjer. Håper vi kan få gleden av å servere dere frokost igjen ved en senere aneldning også - og da med masse bacon selvsagt :)

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Var invitert på bankett og hotellet sto for mat og drikke. Konseptet var streetfood, så var spent. Måten var veldig god, stort utvalg av alle typer mat, både varm og kald. Stort utvalg av øl og vin , alle typer og smaker. Dessverre negativt at servitøren ikke snakket norsk, dårlig engelsk, og ikke hadde kunnskap om hva hun solgte. Prisen på en flaske 0.33var veldig gøy, kr99. Anbefales å gå i baren,kr75for 0.4.
Koselig lokale, anbefales.

1  Takk, 483jenst

Kjære Jens.
Tusen takk for tilbakemeldingen din etter streetfood middagen du erfarte hos oss. Dette er jo et ganske stilig konsept som vi arrangerer ved spesielle anledninger / forespørsler, så hyggelig å høre at det falt i smak. Beklagerlig med servitøren som ikke kunne kommunisere med deg, alle våre servitører skal kunne kommunisere på norsk eller engelsk så her har det skjedd noe som ikke kunne skje. Om prisen på en flaske 0,33 var 99,- så var dette spesial øl. Vil tilbyr over 200 forskjellige sorter øl og vanlig standard pils har en lavere pris selvsagt.
Håper du får anledningen til å komme på besøk på andre arrangement hos oss også ved senere anledninger.

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Bare å konkludere, dette er IKKE bra nok. God frokost veier ikke opp for elendige rom. Kvalitet på lik linje med brakkerom i militæret. Riktig nok rimelig rom, men 900,- for dette er ikke holdbart.
Som eksempel betalte jeg 1100,- for et strøkent hotell mitt i Bergen. (Oleana)
Blir ikke flere opphold her for min del.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, arildonessolini

Hei Arild.
Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt besøk hos oss og ikke minst hyggelig at du likte vår prisbelønte frokost som vi selvsagt er veldig stolt over. Vi må beklage for opplevelsen din med rommet. Nå vet vi desverre ikke hvilket rom du har bodd på, men om mine antakelser er korrekte så er det akkurat disse rommene som blir pusset opp akkurat nå. Håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake igjen til oss.

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Det sies at dette er Haugesunds beste hotell? Da må det stå dårlig til her! Fryktelig kjedelige rom - null atmosfære .... stygge fargevalg! Etter å ha byttet rom (bråk i vannsystemet) fikk jeg et nytt rom! Beklager Maritim! Dette ser ut som et besøksrom på en institusjon - med litt ville gardiner! Det skal så lite til å skape gode omgivelser..... huff!
Naustet restaurant var meget bra - og serviceinnstillingen til piken i resepsjonen var upåklagelig .

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, 400lisbeth

Kjære gjest.
Tusen takk for din tilbakemelding etter deres besøk hos oss. Her skulle vi veldig gjerne visst hvilke rom du har bodd på slik at vi kunne tatt dine gode meninger til vurdering :) Veldig hyggelig at du fikk en god opplevelse på Naustet og ikke minst fikk oppleve god service fra en av våre fantastiske staff medlemmer. Håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake igjen til oss.