Gratis avbestilling frem til 24.10.21
ScandicHotels.comUSD 181
FindHotelUSD 181
Anmeldt 26. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Astrid Helen O, Front Office Manager på Scandic Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2019

Anmeldt 26. november 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Var på hotellovernatting med flere venninner. Da var valget lett. Det myte jo bli Scandic Maritim. Vi hadde en god natt søvn, og sto opp til Norges beste frokost. Det er ingen som slår denne! Rommene trenger nok en oppussing, men ellers rent og fint!

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, jorunnr531

Kjære gjest
Tusen takk for fantastisk tilbakemelding etter deres venninnetur hos oss på Scandic Maritim. Så utrolig hyggelig å se at dere sov godt og ikke minst fikk nyte vår fantastiske frokost som vi er så utrolig stolt over :) Og jeg kan legge til at rommene deres sov på, mest sannsynlig er de som vi starter på å pusse opp akkurat nå! Vi håper vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake igjen til oss ved senere anledninger også.

Anmeldt 12. november 2018

Først av alt må jeg skryte av en aldeles nydelig frokost, der var alt en kunne tenke seg og enda mye mer. Skuffet over dårlig, slitt og gammelt hotellrom. Låg en lapp på senga da vi kom, denne var skitten og flekkete. Tydelig at den hadde vært brukt flere ganger. Dusjdøra ville ikke lukkes skikkelig så det fløyt med vann på gulvet etter en kort dusj. Bestilte to rom via nettsiden, til meg og samboer og et vennepar. De fikk oppgradert rom men ikke vi. Skuffende. Men frokosten var tipp topp.

1  Takk, EST181286

Kjære gjest.
Tusen takk for tilbakemeldingen etter deres besøk hos oss. Så hyggelig å høre at dere likte vår prisbelønte frokost som vi selvsagt er veldig stolt over :) Vi må selvsagt beklage rommet og vi håper at dere informerte resespjonen om manglene ved utsjekk slik at de fikk meldt om dette videre? Grunnen til at venneparet deres fikk oppgradert rom er vanskelig for oss å si noe om uten å vite navn på dere, men oftest er oppgradering en konsekvens av medlemsskap i Scandic Friends. Til høyere medleemsskap til høyere oppgradering :) Det anbefales selvsagt for alle og er gratis med mange gode fordeler som f.eks. rabatt i restaurantene i helger / skoleferier.
Håper vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake igjen til oss ved en senere anledning også.

Anmeldt 12. november 2018

Har bodd her ett par ganger før - og kommer garantert tilbake.Rene pene rom, god seng.Frokosten er det beste du får servert her til lands, stort og fint frokostrom/restaurant.Kjapp enkel og grei innsjekk og utsjekk.

Takk, Venture66597448595

Kjære gjest.
Tusen takk for veldig hyggelige ord etter deres besøk hos oss på Scandic Maritim. Så utrolig kjekt å se at du likte vår prisbelønte frokost. Vi er pr nå Rogalands beste av alle hoteller, og blant Scandic sine gjester så vant vi nylig å servere Scandic sin beste frokost, og det gjør oss utrolig stolt! Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake igjen til oss.