Booking.comUSD 204
FindHotelUSD 202
Anmeldt 18. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Astrid Helen O, Front Office Manager på Quality Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2019

Anmeldt 3. desember 2018

Anmeldt 28. november 2018

Har overnattet nylig på Scandic Maritim i Haugesund, er meget takknemlig og fornøyd med betjening og særlig med frokost og kaffe. Frokost var HELT perfekt, laks er passe saltet og ikke overstekt, fantastiske ferske frukt og frash av ferske epler og jordbær, honning, bakverk av mange slag, veldig godt med brød..... Rent og lunt på rommet, alt er i orden. Meget sentral beliggenhet, du går ut og du er i sentrum! Pris var meget rimelig i forhold for mange andre hoteller. Det var absolutt nydelig opphold!

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, FarAway23349507013

Kjære gjest
Tusen takk for nydelig og varm tilbakemelding etter deres besøk hos oss på Scandic Maritim. Så utrolig hyggelig å høre fra våre gjester som beskriver sitt hotellopphold akkurat slik vi ville beskrevet det selv. Tusen takk :) Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake igjen ved senere anledninger også.
Mvh Astrid Helen Ove - Resepsjonssjef

Anmeldt 26. november 2018