Gratis avbestilling frem til 26.09.21
Destinia.com
Gratis avbestilling frem til 23.09.21
FindHotel
Anmeldt 6. juli 2020

Etter 1.juli-16. august skulle alle medlemmer få ekstra 2000 poeng hver overnatting av scandic. Det skjedde ikke for meg. Jeg oppfordrer ALLE medlemmer å ikke spise falsk reklame. Ellers var rommene rene og det var en nytelse å legge seg

Takk, Tor B
Anmeldt 6. juli 2020

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til ved kaia, men er dessverre ganske slitt. Trivelig personell som er behjelpelig, men kan ikke trekke opp inntrykket alt for mye av et hotell som har sett sine beste dager og trenger oppussing. Gulvteppene er slitte og det luktet gammel frityr i etasjen vi bodde. Rommet var dårlig belyst og slitte parkettgulv. Også her var det en eim av noe gammelt, men rommet var meget rent. Minus for kun et halvt forheng i dusjen som fører til at vann spruter over hele gulvet. Kan dermed ikke praktisere gjenbruk av håndklær dersom man bor der fler døgn. Frokosten var fin med rikelig utvalg av te, men amputert som er meget forståelig grunnet COVID-19. Kokkene var meget trivelige og raske med serveringen og kjekt at det er informasjon ved heisen om de travleste tidene for frokost dersom man ønsker rask service.

Alt i alt er dette et hotell som er fint for en natt, men som er slitt og, som skrevet tidligere, sett sine beste dager.

Takk, Colert
Anmeldt 29. juni 2020

FANTASTISK Service spesielt ifh til frokost ekspedering. 5 ansatte som ekspederte i raskt tempo å med et smil å vennlighet en bare MÅ nevne. Egg & bacon, Fersk div oppskåret pålegg, ost å frukt å ikje minst lunkent nystekt brød. Vært på 2 andre Scandic siste 5 dgr me langt mer dårlig frokost. Me blant annet KUN vakumpakket servelat å Norvegia å to skiver laks.. Så skuffende å til å me nesten det dobbel pris av hva jeg bet på Scandic Maritim Haugesund, Sååå TAKK vil anbefale dere til Mange andre !!!!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Siv19632020
Anmeldt 22. juni 2020

Greit og fint hotell. Ivaretek gjestene og personal er serviceinnstilt. Sentral beliggenheit. Fekk bytta rom då første ikkje var optimalt. Som gjest blir ein ivareteken og passa godt på. Dette kan anbefallast

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Bjørn S