Expedia.comUSD 202
Anmeldt 16. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldt 12. juli 2020

Bra beliggenhet og greit hotell. Lang kø for å komme inn til frokost, pga Corona tiltak.Falsk brannalarm kl 0500 var ubehagelig. Rommene er grei størrelse på. Vi hadde ingen utsikt. Maten var god, når vi endelig kom inn.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, frodehidle
Anmeldt 6. juli 2020

Etter 1.juli-16. august skulle alle medlemmer få ekstra 2000 poeng hver overnatting av scandic. Det skjedde ikke for meg. Jeg oppfordrer ALLE medlemmer å ikke spise falsk reklame. Ellers var rommene rene og det var en nytelse å legge seg

Takk, Tor B
Anmeldt 6. juli 2020