Gratis avbestilling frem til 03.10.21
Gratis avbestilling frem til 30.09.21
FindHotelUSD 174
eDreamsUSD 176
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Scandic Maritime flott hotell i hjerte av Smedasundet, kort vei til alt. God uteplass med og uten tak der en kan nyte rikelig utvalg av forfriskninger. Hyggelig betjening som strekker seg langt for å gi deg det beste.
Jon Olav Hesjedal

Takk, jool-hes
Anmeldt 16. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 12. juli 2020

Bra beliggenhet og greit hotell. Lang kø for å komme inn til frokost, pga Corona tiltak.Falsk brannalarm kl 0500 var ubehagelig. Rommene er grei størrelse på. Vi hadde ingen utsikt. Maten var god, når vi endelig kom inn.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, frodehidle
Anmeldt 6. juli 2020

Etter 1.juli-16. august skulle alle medlemmer få ekstra 2000 poeng hver overnatting av scandic. Det skjedde ikke for meg. Jeg oppfordrer ALLE medlemmer å ikke spise falsk reklame. Ellers var rommene rene og det var en nytelse å legge seg

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Tor B