Gratis avbestilling frem til 31.10.21
Booking.comUSD 181
ScandicHotels.comUSD 181
Orbitz.com
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde familierom med to senger og to køyesenger. Gode senger. Smakfullt innredet og god plass på rommet. Rommet var rent og godt vedlikeholdt. Hotellet ligger i sentrum ved havet. Bar og restaurant på hotellet. Frokosten var nydelig! Bare frokosten i seg selv var verd besøket og får full score hos oss. Dersom jeg skal til Haugesund blir det definitivt Scandic Maritim igjen. Parkering rett utenfor hotellet for 170 kr døgnet. Det er også noen kommunale gratisparkeringer innen gitte tidsrom. Dette hotellet kan jeg anbefale på det varmeste.

Takk, AnnHavdalen
Anmeldt 20. juli 2020

Fremdeles vårt favoritthotell i Haugesund og vi bodde om vanlig på en junior-suite. Denne gangen må vi dog trekke for medium service. Vi ba om ekstra håndklær, men de kom aldri. Rommet var også kjemisk renset for glass, når man betaler for en suite forventer man noen vinglass i det minste. Hentet glass i resepsjonen, så det ordnet seg.

Rommet var ellers tipp/topp med egen stor terrasse mot brygge. Frokosten var prima. Ellers måtte vi betale 250,- for å ha rommet et par timer ekstra. På de fleste andre hoteller er dette "on the house".

På tross av noe "smårusk" er vi happy og kommer snart igjen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, KorbenDallas2014
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Scandic Maritime flott hotell i hjerte av Smedasundet, kort vei til alt. God uteplass med og uten tak der en kan nyte rikelig utvalg av forfriskninger. Hyggelig betjening som strekker seg langt for å gi deg det beste.
Jon Olav Hesjedal

Takk, jool-hes
Anmeldt 16. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels