Destinia.com
Gratis avbestilling frem til 07.10.21
Travelocity
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Verste hotellet jeg har vært på. Møkkete og shabby, hengelåsen var ødelagt, lukta spy i rommet Og brannalarmen gikk 5:30 og hele hotellet evakuerte men fikk ikke vite grunnen da alle fikk gå inn igjen.

Takk, Klokturist12371
Astrid Helen Ove, Guest Services / Front Office på Scandic Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Kjære gjest
Vi forstår at å bli vekket av en brannalarm ikke er noe koselig i det hele tatt, og dette vil for mange ikke være en natt hvor en vil gi god anmeldelse. Vi skal alle være glad for at brannalarmen går, for det vil si at systemet virker og varsler om at det er fare på ferde. Her var det noen gjester som tok seg den frihet med å røyke på rommet sitt. Da skal alarmen gå, samme om den er 05:30 på natta eller 17:30 på kvelden. Noe av det du nevner forstår jeg dessverre ikke; hengelås ødelagt - hvor er det vi har hengelåser? Møkkete og shabby - hvor? Om det skulle lukte spy på rommet så håper jeg virkelig du sa i fra til resepsjonen så de fikk sjekket opp det? Er det mulig at du blander to ulike hotellopphold mon tro?

Mvh Astrid - Resepsjonssjef

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Måtte vaske over alle flater selv da renholdet var slett. Måtte kalle renholder tilbake da det ikke var gjort ferdig ved innsjekk. Virker som det var dårlig kommunikasjon mlm resepsjon og renholdere. Frokosten var åpnet for vanlig buffet - ikke noe å si på utvalget, men det føltes utrygt med så mange folk i kø rundt en buffet, avstand ble ikke overholdt og altfor mange hender på serveringsbestikk etc.

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Pjusken
Anmeldt 29. juli 2020

Tusen takk for Scandic Maritim og spesielt til Martin Ingolf Doyle for en fantastisk opplevelse på Gallionen restaurant. God mat, fine priser og god service! Var der med en gruppe pensjonister 28.06.20, og kommer tilbake garantert!! Mvh, Silje og Ingvar Landa Ingvars reiser as

Romtips: Beste service - Gallionen Restaurant
Takk, Silje L

Hei Silje
Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse etter deres besøk hos oss på Scandic Maritim. Det er alltid stas å høre at våre gjester har hatt en god opplevelse under oppholdet og ikke minst møtt våre fantastiske ansatte, som f.eks. vår eminente salgsdirektør Martin. Vi gleder oss allerede til dere kommer tilbake igjen til oss!
Mvh Astrid - Resepsjonssjef

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell som ligg sentralt ved sjøen i sentrum av Haugesund.Det var ein imponerande frokost med mye god lokalmat. Det var veldig hyggelig betjening over alt på hotellet.kommer garantert tilbake til dette flotte hotellet.

Takk, Jens8411
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Det har vært en kort helgetur til Haugesund og mitt første opphold på et Scandic hotell i lenge - men det ble ikke helt som forventet. Det positive jeg vil nevne er at jeg fikk gratis tidlig innsjekk i 13tiden allerede og at personalet prøvde sitt beste for å innfri mine ønsker for rommet. Rommet selv var stort, men med teppet på gulvet - jeg trodde de fleste hoteller hadde byttet til et allergivennlig gulv allerede - men ikke dette hotell her i Haugesund. Dermed var det også et litt fuktig lukt i rommet, men med åpent vindu gikk det bra. Interiøret er en smakssak, men det har ikke truffet min smak helt. På badet ble jeg litt sjokkert da jeg fant hår i badekaret, i dusjen og i vasken. Dette er en NO-GO! Handklær manglet også. Så renholdspersonalet bør definitivt trenes bedre her på dette hotellet.
Frokosten som jeg fikk servert var derimot topp! Bra utvalg og god kvalitet.
Scandic bør skjerpe seg og gjøre litt mer innsats her.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, haakonSWE