Booking.comUSD 201
Priceline
Orbitz.comUSD 197
Anmeldt 13. juli 2021

Anmeldt 12. juli 2021

Stort og funksjonelt rom med gode senger. Pluss for parkett på gulvene Greit bad. Vi bestilte rom med havsutsikt og balkong og det var vi godt fornøyd med (været kan ingen gjøre noe med). Nydelig frokost med alt vi kunne ønske oss og topp service Vi kommer gjerne tilbake til Scandic Haugesund.

Takk, Hagen2021
Anmeldt 6. juni 2021

Maritim er et fint hotell med en helt perfekt beliggenhet. Men hva er det med dette hotellets ledelse som tillater berusede personer sittende i klynger på et eget røykemarked foran hovedinngangen? Det trekker så mye ned at det nærmest er så en ønsker å bo andre steder. En ting er ølstanken du må passere med uteteltene foran hotellet som gir en følelse av at en er på en festival et sted og ølet flyter i store baner, røyking og festing til den store gullmedalje. Her er det helt tydelig ikke hotellets gjester men byens tørste som møter opp. Men så er det altså på vei inn hoveddøren til hotellet satt opp flere ståbord med barkrakker som er røykehjørne. For det første lukter det fyll, røyk og urin i inngangspartiet, for det andre må dette være ett av ytterst få hoteller i Norge som fremmer røykehjørne utenfor hovedinngangen på denne måten? Mitt tips til hotellet er å snarest rydde opp, fjerne røykebordene og spyle ned området, frisk opp med flotte blomster og et inngangsparti som ønsker velkommen til hotellet og Haugesund. Til tider er det så mange som står og røyer ved disse bordene og drikker øl, at personer som ikke røyker, astmatikere etc bør finne et annet hotell enn dette. Dette er for dårlig i 2021.

Romtips: 4 etasje og oppover med utsikt mot fjorden er et must , ellers er rommet mot bakgård og mørkt
Takk, nyborghansolav
Anmeldt 10. mai 2021

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldt 5. mai 2021

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com