Booking.comUSD 215
TripadvisorUSD 215
FindHotel
2025 av 785 anmeldelser
Anmeldt 23. juli 2021

Vi skulle være her i 3 dager på ferie, men byttet hotell til Clarion Amanda etter 1 natt. Hotellrommet vi fikk var skittent og slitt. Vi fikk nytt hotellrom etter at vi klagde, men dette var like dårlig. Sikkert greit til nachspiel, men ikke mye mer enn det. Lite poeng i å booke hotellrom med sjøutsikt for vinduene er så skitne at du nesten ikke ser gjennom dem.

Takk, Y3664HPkristineb
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Dette er et hotell med utmerket beliggenhet, men er utrolig utdatert. Her trengs det mye oppgradering på rommene. Men frokosten er veldig bra og det er god service. Det jobber flinke folk på kjøkkenet.

Takk, 78malinb
Anmeldt 21. juli 2021

Veldig mye dårlig med dette hotellet. liten dusj, vann spruter overalt på badet så du må tørke opp, toalettet står helt inntil dusjvegg så du må sitte skjevt for å drite, mye av maten var enten rå eller stekt ihjel. Jeg fant oppvask perler i kyllingen, en kollega ble syk av fisken.

Det var ingen ventilasjon i rommet, kun et vindu og et utsug på badet som fungerte dårlig.

Dette var skikkelig dårlig opplevelse og ikke noe bra, hotellet er nedslitt flere steder, gammelt og ikke oppdatert.

Dårlig renhold! Vasker mindre enn en gang i uken!!!

Takk, Tajjon
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Sa opp mitt red medlemskap etter opphold på dette forferdelige hotellet.
Servicen er så elendig, og betjeningen + hotellsjefen jugde meg opp i ansiktet, for å unngå å gi meg oppgradering.
Lang historie, men det endte med at lederen for scandic feiends ga meg medlemskapet tilbake, og la seg paddeflat. Dette var værste servicehistorien de hadde hørt.

Nå er jeg innom ganske ofte for å spise gratis frokost, men kommer aldri til å bo der. Hold dere langt unna.

Ser også hvor lite ydmyke de er , og hvordan de svarer kunder her inne,

Reisetype: Reiste alene
Takk, Ledypvik
Anmeldt 21. juli 2021

Elektronisk inn- og utsjekk, suveren frokost og oppgradering til Liv Ullman suiten, blir ikke så mye bedre enn det.

Beliggenheten er bra, ved sjøen og med balkong så er dette meget bra. Dette er vårt fortrukne hotell i Haugesund

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, KorbenDallas2014