Booking.comUSD 201
FindHotelUSD 200
EtripUSD 200
2025 av 786 anmeldelser
Anmeldt 31. juli 2021

Hotellet har fin beliggenhet på kaja i sentrum av Haugesund. Vi bestilte litt sent så vi fikk et rom uten utsikt. Vinduet var ut til en bakgård så det gjorde at det ikke var så hyggelig å være på rommet. Vi hadde et familierom med dobbeltseng pluss køyeseng. Veldig gode senger alle fire, men køyesengene var litt kortere enn vanlige senger. Frokosten hadde veldig høy standard og smakte fortreffelig. Bra at vi ble registrert ved ankomst, men ikke så lett å holde tilstrekkelig avstand i disse koronatider. Det hadde vært bedre hvis man booket tid for frokost slik som gjøres andre steder under pandemien, slik at vi sikrer at færre folk er til stede samtidig. En veldig negativ ting med hotellet er røykesonen som er like utenfor inngangsdøra. Det betyr at det lukter røyk i resepsjonen og i første etasje. I tillegg hadde hotellet veldig dårlig heiskapasitet pga korona slik at merking til trappene kunne vært bedre slik at vi kunne velge å gå i steden for å stå i kø ved heisen hver gang vi skulle opp på rommet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, toneberge
Anmeldt 23. juli 2021

Vi skulle være her i 3 dager på ferie, men byttet hotell til Clarion Amanda etter 1 natt. Hotellrommet vi fikk var skittent og slitt. Vi fikk nytt hotellrom etter at vi klagde, men dette var like dårlig. Sikkert greit til nachspiel, men ikke mye mer enn det. Lite poeng i å booke hotellrom med sjøutsikt for vinduene er så skitne at du nesten ikke ser gjennom dem.

Takk, Y3664HPkristineb
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Dette er et hotell med utmerket beliggenhet, men er utrolig utdatert. Her trengs det mye oppgradering på rommene. Men frokosten er veldig bra og det er god service. Det jobber flinke folk på kjøkkenet.

Takk, 78malinb
Anmeldt 21. juli 2021

Veldig mye dårlig med dette hotellet. liten dusj, vann spruter overalt på badet så du må tørke opp, toalettet står helt inntil dusjvegg så du må sitte skjevt for å drite, mye av maten var enten rå eller stekt ihjel. Jeg fant oppvask perler i kyllingen, en kollega ble syk av fisken.

Det var ingen ventilasjon i rommet, kun et vindu og et utsug på badet som fungerte dårlig.

Dette var skikkelig dårlig opplevelse og ikke noe bra, hotellet er nedslitt flere steder, gammelt og ikke oppdatert.

Dårlig renhold! Vasker mindre enn en gang i uken!!!

Takk, Tajjon
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Sa opp mitt red medlemskap etter opphold på dette forferdelige hotellet.
Servicen er så elendig, og betjeningen + hotellsjefen jugde meg opp i ansiktet, for å unngå å gi meg oppgradering.
Lang historie, men det endte med at lederen for scandic feiends ga meg medlemskapet tilbake, og la seg paddeflat. Dette var værste servicehistorien de hadde hørt.

Nå er jeg innom ganske ofte for å spise gratis frokost, men kommer aldri til å bo der. Hold dere langt unna.

Ser også hvor lite ydmyke de er , og hvordan de svarer kunder her inne,

Reisetype: Reiste alene
Takk, Ledypvik