Expedia.comUSD 110
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 9. august 2021

Dette var greit hotell med kjempegrei betjening. Vi hadde rom i 6.etg med balkong,perfekt med utsikt på sjøen. Beliggenheten var helt topp.Hotellet er nok noe slitt og kan trenge en oppgradering,men betjening og beliggenhet veide opp for dette.Frokosten var helt fantastisk. Kommer nok til å bo der neste tur til Haugesund.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, evy632
Anmeldt 3. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Ringte på forhånd og bestilte handikapp rom. På hotellet fikk vi ikke hc rom så måtte ned i resepsjon og bytte. Flott hotell, gode senger og god frokost. De ryddet av frokosten rett etter 9.30 selv om mange ikke var ferdig . Opplevde dette som stressende da min man som sitter i rullestol trenger tid.

Romtips: Ha på vekkeklokke for å rekke frokosten .
Takk, 798hegea
Anmeldt 31. juli 2021

Hotellet har fin beliggenhet på kaja i sentrum av Haugesund. Vi bestilte litt sent så vi fikk et rom uten utsikt. Vinduet var ut til en bakgård så det gjorde at det ikke var så hyggelig å være på rommet. Vi hadde et familierom med dobbeltseng pluss køyeseng. Veldig gode senger alle fire, men køyesengene var litt kortere enn vanlige senger. Frokosten hadde veldig høy standard og smakte fortreffelig. Bra at vi ble registrert ved ankomst, men ikke så lett å holde tilstrekkelig avstand i disse koronatider. Det hadde vært bedre hvis man booket tid for frokost slik som gjøres andre steder under pandemien, slik at vi sikrer at færre folk er til stede samtidig. En veldig negativ ting med hotellet er røykesonen som er like utenfor inngangsdøra. Det betyr at det lukter røyk i resepsjonen og i første etasje. I tillegg hadde hotellet veldig dårlig heiskapasitet pga korona slik at merking til trappene kunne vært bedre slik at vi kunne velge å gå i steden for å stå i kø ved heisen hver gang vi skulle opp på rommet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, toneberge
Anmeldt 23. juli 2021

Vi skulle være her i 3 dager på ferie, men byttet hotell til Clarion Amanda etter 1 natt. Hotellrommet vi fikk var skittent og slitt. Vi fikk nytt hotellrom etter at vi klagde, men dette var like dårlig. Sikkert greit til nachspiel, men ikke mye mer enn det. Lite poeng i å booke hotellrom med sjøutsikt for vinduene er så skitne at du nesten ikke ser gjennom dem.

Takk, Y3664HPkristineb