Expedia.comUSD 112
Orbitz.comUSD 112
eDreamsUSD 112
Anmeldt 13. september 2021

Sentralt i byen, lett med parkering i nærheten. rene og bra rom, og kjempegod frokost :-)
Har bodd her tidligere, men kan se at de nå har et spesielt forkus på frokost.
Ellers mange andre alternativer til mat & aktiviteter i nærheten.

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Volvoboy62
Anmeldt 5. september 2021

Grei betjening, god mat fin beliggenhet. Bad savner dusjforheng. Rommet 558 ellers greit nok, men er mye bråk fra ventilasjon på utsiden. Ingen utsikt. Dyne og pute var eg ikke fornøyd med. Hadde to netter og sov ikke godt. Puten var elendig. Neste gang dom blir i september 2022 får eg sikkert bedre rom. Bare gi meg beskjed om eg skal ta med egen dyne og oute.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Voyager220215
Anmeldt 9. august 2021

Dette var greit hotell med kjempegrei betjening. Vi hadde rom i 6.etg med balkong,perfekt med utsikt på sjøen. Beliggenheten var helt topp.Hotellet er nok noe slitt og kan trenge en oppgradering,men betjening og beliggenhet veide opp for dette.Frokosten var helt fantastisk. Kommer nok til å bo der neste tur til Haugesund.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, evy632
Anmeldt 3. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Ringte på forhånd og bestilte handikapp rom. På hotellet fikk vi ikke hc rom så måtte ned i resepsjon og bytte. Flott hotell, gode senger og god frokost. De ryddet av frokosten rett etter 9.30 selv om mange ikke var ferdig . Opplevde dette som stressende da min man som sitter i rullestol trenger tid.

Romtips: Ha på vekkeklokke for å rekke frokosten .
Takk, 798hegea