Vio.com
Etrip
Orbitz.com
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Du forventer ikke mye når du ankommer hotellet - eller når du tråkker gjennom gangene og inn i den gamle heisa. Hotellrommet er greit og i gammel stil, men det gjør oss ingenting. Alt virker som det skal og renholdet er bra. Frokosten og personalet er også veldig bra. Prisen trekker litt ned da andre har billigere rom mot lik standard. Jeg ville definitivt tatt inn her flere ganger. Ikke 4-stjerner fordi beliggenhet/pris står ikke i stil, men var veldig i tvil mot å gi 3 stjerner.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Aleksander T
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Har bodd her flere ganger det siste året, og prøvd en konkurrent i sentrum flere ganger. Som hotell for jobbreise er hotellet glimrende. Det er stille, rommene rene og betjeningen vennlig. Kort vei fra flyplassen hvis du tar kveldsfly. Jeg sover alltid veldig godt her, og jeg har ikke planer om å prøve et annet hotell i Haugesund i fremtiden.
Frokosten har et rikt utvalg som på alle Radisson-hotell.
Ja, det trengs kanskje oppussing, det er heller ikke strykejern/brett på rommet, men trenger du en god seng for natta og en god frokost er hotellet mer enn bra nok!

Jeg kommer tilbake!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, alibaba-oslo
Anmeldt 23. mai 2018

Jeg fatter ikke at dette hotellet kan være i tråd med Radisson Blus standarder. Fasilitetene gjør at besøket føles som en tidsreise tilbake til 70-tallet, forsåvidt vanlig for norske hotell, men ikke det man forventer av Radisson Blu.

Både kveldsbuffeten og frokostbuffeten var også langt dårligere enn det som er vanlig på norske hotell.

Det verste var likevel at betjeningen ikke kunne forklare meg hvor flybussen gikk fra. Endte med at jeg måtte ta taxi. Kommer ikke tilbake,

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, norsknomade
RadissonHAU, Manager på Radisson BLU Hotel Haugesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2018

Hei,

Takk for at du tok deg tid til å sende tilbakemelding om ditt opphold, noe som hjelper hotellet å øke sin standard. Beklager at fasilitetene og servicen ikke levde opp til forventningene. Vi vil selvfølgelig ta dette til den aktuelle avdelingen. Velkommen tilbake og ha en fin dag.

Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Et slitent hotell med stort behov for en oppgradering. Renholdet var så som så. Frokosten var forsåvidt ok, men sammenlignet med de beste henger de etter. Det verste var mangel på smil hos de ansatte. Kommer dog tilbake. Hotellet skal oppgraderes.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, KetilHveding
RadissonHotelGroup, Customer care på Radisson BLU Hotel Haugesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mai 2018

Hej Ketil, tack för att du tagit tid att skriva ett omdöme om vårt hotell!
Vi beklagar verkligen rummet samt att hotellets tillstånd inte gick upp till förväntan när ni bodde på hotellet. Vi vill självklart att alla våra gäster skall känna sig så nöjda och bekväma som möjligt när dom bor hos oss.
Din kommentar kommer sändas vidare till vår personal på hotellet för framtida förbättringar.
Vi hoppas även få en möjlighet att kunna överträffa dina förväntningar i framtiden!

Med vänlig hälsning, Rebecka

Anmeldt 7. april 2018 via mobile enheter

Denne helgen ble perfekt oss. Jentene badet i bassenget på hotellet og vi voksne fikk slappet av og litt alenetid når jentene badet.
Vi spiste middag på hotellet både fredag og lørdag og vi var alle super fornøyde med maten. Det var bra utvalg, godt på smak og rikelig mengde mat i restauranten. Vi forventet egentlig å få den samme maten på lørdagen som vi fikk på fredagen, men til vår store og gledelige overraskelse fikk vi servert andre retter på lørdagen. Salat utvalget var nydelig til maten og bord ble ryddet hele tiden. Det er mange hoteller i Norge som ikke kan måle seg med den opplevelsen vi hadde av middagen her. 5av5!

Frukosten varer lenge og det bør være mulig for alle å få tid til å komme seg ned og få i seg mat selv om de liker å ligge litt frampå. Mener de hadde frukost servering til klokka 11 på formiddagen. Her var det rikelig utvalg, super mengde mat ute i restauranten og det ble fyllt på med jevne mellomrom, vi opplevde ikke å måtte vente på noe. Maten smakte fortreffelig og betjeningen var raske med å rydde bort brukte tallerker og glass hele tiden. Ønsket du noe som ikke var der fikk de laget det på noen minutter. 5av5!

Rommene bærer preg av at det ikke er nytt lenger, men det var rent og fint. Fin utsikt utover karmsundet. Litt tynne dyner etter vår smak, dette var noe vi alle 4 reagerte på så der kan forbedres.
Nå har jeg hørt at hele hotellet skal pusses opp og tilbygg skal komme, det blir spennende.

Beliggenheten er helt genial da det ligger i gå avstand til Oasen storsenter og det går busser flere ganger i timen for de som vil lenger som til Amanda senteret eller til sentrum. Bare å stille seg på utsiden i busslommen så trenger du ikke å vente lenge...

Vi kommer garantert tilbake, bassenget er det som lokker for jentene i huset her og så lenge de koser seg kan vi voksne også slappe av og kose oss.

Dato for oppholdet: mars 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu Hotels