“Fantastisk mat og god service. ”
Anmeldelse av Dattera Til Lothe

Dattera Til Lothe
Vurdert som nr. 25 av 62 Restauranter i Haugesund
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Maten var fortreffelig. Fikk servert deilig burger med crispy fries. Det eneste var at prisene var litt voldsomme. Alt i alt anbefales denne på det sterkeste!

Takk, Fridekl

Anmeldt 8. august 2021

Dattera til Lothe har fin beliggenhet med servering på en terasse med flott utsikt utover sundet og gjestehavna i Haugesund. Vi ble først anvist et bord inne i restauranten, som også virket hyggelig, men som manglet den flotte utsikten. Det ble etterhvert ledig bord ute og vi kunne etter bestilling av mat flytte oss ut.

Ventetiden på over en time for å få servert en burger og en vegetarlasagne var absolutt i overkant. Maten var god, men til tross for den lange ventetiden var maten kald da den ble servert. Forbedringspotensiale.

Takk, torerikp
Anmeldt 4. august 2021

Reisende som så på Dattera Til Lothe, så også på

Har du vært i Dattera Til Lothe? Del dine erfaringer!